ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

تو رو خدا جون مادراتون واسم دعا کنید کارم زوردتر راه بیفته. من الان اصفهانم.

ممول

سلام

عبادتهاتون قبول خدا از هممون قبول کنه.

دیشب اگه ریا نشه احیا بودم با مامان چون دختر خوبی بودم و با حجاب رفتم و کلی هم اونجا گریه کردم و کلی هم دعاها رو بیغلط خوندم واسم ۴ تا خواستگار پیدا شد ملت عقلشون به چشمه شون اه حالم بهم میخوره از این دنیا.

اینجا خبری نیست.

کینگ من یه معتاد بیچارم که راه ترک ندارم. دوستش دارم پای همه چیزش هم ایستادم حتی تجرد تا اخر عمر پس سرزنشم نکن یه لحظه فکر کن لیلا رو که اینقدر دوستش داری بهت محل نگذاره دوستت نداشته باشه باهات راه نیاد اگه دیوونه نشدی اونوقت بیا هرچی گفتی اون موقع درسته.

فضول خوشحالم که باز پیدات کردم خبری نیست هیچی جز تکرار مکررات همون چیزهای قبلی فقط درگیریهامون بیشتر شده همین.

فاشیست محمدرضا و ستاره مرسی که سرزدین.

چشمام رو میبندم و باشدت هرچه تمامتر دود سیگارم رو میخورم. به این فکر میکنم کی میرسه اون روزی که مرگ به همین راحتی من رو فرو بده و از همه چیز راحت بشم اما خودم میدونم من از اون دسته ادمهایی هستم که باید حسرت مرگ رو هم بخورم.

انقدر ارزو با خودم به گور بردم که جایی برای جسدم نمانده بود.

ممول 

پ.ن: ممول اسم یه شخصیت کارتونیه. یه دختر کوچولو از نسل ادم کوچولوها که با دختر مهربون دوست شده بود یه دختر مهربون از نسل ادم گندهها. معنیه اسم رو نمیدونم فقط میدونم ممول خیلی ناز بود و زندگی خوبی داشت درست برعکس من. 

خستم و غمگین خیلی بیشتر از اونی که فکرش رو بکنی واسم دعا کن اب پاکی ریخته شده رو دستم و من مثل همیشه از همه چیز این زندگی خستم و حالم به هم میخوره دلم میخواهد برم یه جای دور جایی که هیچکس نشناسدم یا بهتر بگم هیچکس نباشه. اخ چقدر خوب میشد اگه یه همچین جایی بود.

ستار میگه:

به تو میرسم یقین تا به سینه ام قلب عاشقی هست

در این دشت بی کسی تا نشانه ای از شقایقی هست

ندانم کجا چگونه

ولی روزی عاشقونه

گل عشق ما ز نو روی شاخه ها میزند جوونه

به انها که میشناسی

سلامی بده دوباره

بگو با تو گفته ام گردش فلک یار عاشقونه.

یه ذره زیادی خوشبینانه است نه؟ مامان واسم کلی دعا میکنه به هر کی هم میشناسه میسپره واسم دعا کنن. شنیدم میگن یه چیزی رو که خدا نمیده صلاح نمیدونه به زور نخواهید اما اگه خیلی دعا کردی و خواستیش بهت میده حتی اگه به صلاحت نباشه. حالا من اونو با تمام وجودم با ذره ذره ملکولهای بدنم از خدا میخواهم حتی اگه به صلاحم نباشه.

من عزیز دلم رو میخواهم خدا به من ببخشش همه بد خلقیهاش نداریهاش بدبینیهاش ناراحتیهاش فحشهاش کتکهاش و تمام چیزهایی رو که خوب نباشه و تو وجودش باشه رو با تمام وجود میخواهم خدایا حتی اگه شده یک ماه باهم زندگی کنیم بعد من بمیرم سرطان بگیرم تصادف کنم له بشم یا اصلآ یه طوری بشم که دیگه نباشم خواهش میکنم این یک ماه زندگی با عزیزترین رو بهم بده خواهش میکنم التماس میکنم تمنا میکنم.

ممول که دیگه چشماش نمیبینه


 

یه صدای قیژ و بعد من که احساس کردم پرت شدم.

صدای ادمهای دور و برم و من که از ترس انچنان چشمهام رو بستم که دلم نمیخواد بفهمم چی شده.

من که با یه تو گوشی برمیگردم همینجا رو زمین.

خانمی که میگه خدا رو شکر چیزیت نشده. جاییت درد میکنه؟

من که حس میکنم تمام تنم یه گلوله اتیش و از درد دارم میمیرم. جواب میدم نه مرسی.

من که در حسرت مردن به یه چکاب ساده میخندم راننده موتور که داره سکته میکنه من چیزیم شده باشه.

و من که اصلآ شکر نمیکنم که نمردم.

میدونی اینا همش به خاطر تو ه اگه بمیرم چقدر دوستم داری؟

بمیرم و از زندگیت گم شم بیرون ها؟ چطوره؟ خیلی باحاله نه؟ یه دفعه بامـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبـــــــــــــــــب و من دیگه نباشم که به قول خودت موهات رو سفید کنم. ها نظرت چیه؟

از زندگی و هرچیزی که توشه متنفرم.

ممول

حتی حس و حال نوشتن هم ندارم

ممول

سلام

اینجا هم مثل زندگیه من سوت و کور شده.

بچه ها کجایید؟

ممول

سلام

افسانه اینجاست و اتاق من الان بسیار رویاییه کلی شمع روشن کردم افسانه هم تحت تاثیر محیط قرار گرفته داره های های واسه من اشک میریزه.

امروز عصر با هم رفتیم بیرون و اینقدر خندیدیم که مردیم خیلی خوش گذشت شاید بعدآ نوشتم اما الان نه.

بای

ممولی

سلام

نمیدونم چرا اینقدر از شکستن دل من خوشحال میشی نمی ترسی از خدا؟ نه میدونم نمیترسی خدا رو داری بنده خدا رو هم داری از چیزی هم باکت نیست(اخی یاد نازنین بخیر تکه کلام اون بود این جمله) من کی باشم که از ناراحتیه من بخواهی ناراحت بشی؟ هـــــــا من کیم؟ یه احمق به تمام معنی یه دیوونه ای که هرچی میگی میگه چشم نه نه و بابا و خواهر و فامیل و دوست و اشنا رو گذاشته به خاطر تو کنار که بیای بشینی جلو دوستاش بگی من دیگه کاری به کارش ندارم هرجا دوست داره بیاد هرکار دوست داره بکنه مهم نیست؟ اخه تا کجا؟ از دست رفتم چرا هیچکس به دادم نمیرسه؟ امدی نشستی گفتی.....ده ای به فلانی نظر داشتی به هم نگاه میکردید چند بار مچتون رو گرفتم یا بگو اره اینجوری بوده یا برو دیگه نبینمت احمق اشغال از ترس از دست دادنت چه اراجیفی که بهم نبافتم واسه اینکه بمونی. گفتی بنویس امضاء کن کردم خاک تو سرم بکنن. حالا میفهمم اگه همون موقع رفته بودی بهتر بود تا با این همه اطمینان در مورد .... بودن من بمونی. الهی خدا دچارت کنه به من که ندونی چی کار کنی. الهی هر نفسی که میکشی یه عذاب وجدان واست بیاد و بره که چه کاریه دارم با این دختر میکنم.

تو رو خدا میبینید از بس دیشب بهم فشار امده صبح او صبحی روز اول هفته اومدم اینجا نشستم دارم فحش نثار خودم و اونو هفت پشت دوتامون می کنم که البته هفت پشت مادریش چون سید تشریف دارن.

وای تو رو خدا دعا کنید واسم پیر شدم و این بچه بزرگ نشد.

ممول

سلام

کلیپس رو از تو موهام در میارم و دراز میکشم رو تخت بالشتم رو بغل میکنم بالشتم بوی تو رو میده و اون زیر پیرهن سیاهت که وقتی بوش تو دماغم میپیچه اروم میشم و دلتنگ. هم اروم هم وحشی واسه پیش تو بودن تو بغلت دراز کشیدن لمس کردن پوستت. اگه این حرفها رو به خودت میزدم الن داشتی جواب میدادی: عمه ات بو میده و من هم مثل همیشه میگفتم تو بوی زندگی میدی و عشق اما عمه ام نه.

عقل گوید: شش جهت حد است و بیرون راه نیست

عشق گوید: راه هســــت و رفتــــه ام من بارهـــــــا

ممول

سلام

مامان از مکه اومد ابجی هم از دیار کفرستون اما من خوشحال نیستم.

خیلی بد شدم یه روز قبل از امدن مامان و ابجی قدر خر(بلابه نصبت خر البته(و شما)) گریه کردم که من دلم نمیخواد هیچکس برگرده من میخوام تنها باشم و تو خیابون عین این دیوونه ها های های گریه کردم و اشک ریختم و عین سگ پریدم به مردم و کلی هم دعوا راه انداختم.

هر وقت پیش هم هستیم وقتی میخواد بره یا من میخوام برم از دفعه قبل سختتر میشه. وای حالم از این دنیا بهم میخوره اه بلـــــــــــــــــغ این دیگه چه جورشه نمیدونم. احساس کردم اونم دلش واسم تنگ شده اخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی بچم.

دلم هواشو کرد برم که دیکه کیبورد رو نمیبینم بسکه اشک تو چشمام جمع شده.

من خلم نه؟

ممول

پ.ن: این مال همون روزهاست که سایت مشکل داشت