ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

تو رو خدا جون مادراتون واسم دعا کنید کارم زوردتر راه بیفته. من الان اصفهانم.

ممول

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:12 ق.ظ http://kingkong.blogsky.com

حالا اومدیم رفته باشی اصفهان یکی رو به قتل برسونی
مام اگه دعا کنیم شریک جرمت میشیم دختر
ــــــــــــــــــــــــ
سلام
خوندم ، جواب شمارو خوندم
به نظر من ، عقیده انسان ها محترم هستش
به هیچ وجه قصد سرزنش نداشتم ، چونکه از نصیحت خیلی متنفر هستم
اصولاً آدمای نصیحت گر خیلی جالب نیستن
آشنایی من با وبلاگت از قبل القلوب ( اهریمن و باکره ) بود
یه سری به کامنت دونی وبلاگش بزن
کامنتارو تایید میکنه ، مثله اینکه تصمیم نداره طبق قولی که داده بود دار فانی رو بغل کنه و تا فلک الافلاک بالا بره
ـــــــــــــــــــــــــــ
موفق باشی

[ بدون نام ] شنبه 13 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:11 ق.ظ http://anne.blogsky.com

سلام--- راستش من یک کمک لازم دارم آخه یک وبلاگ زدم ولی جند هفته اس آرزوش بدلم مونده که چیزی بنویسم راستش تا بازش می کنم ویروس توش میفته و می بنده -شما اطلاعات دارید باید چکار کرد-البته اگر خواستید چک کنید ولی من پیشنهاد نمی کنم -اومدم کمک بگیرم ولی وبلاگتون انقدر قشنگ بود که داشت یادم می رفت بر اچی اینجا رو باز کردم....اگر بشه جواب را اینجا بگذارید میام میخونم.....مرسی---موفق باشید

سلام
ببخشید که جواب ندادم میدونم اینقدر دیر شده که احتمالآ دیگه اینجا سر هم نمیزنی اما کلآ اگه میومدم هم نمیتونستم کمکت کنم خیلی سر در نمییارم از جریان این ویرووس های محترم و حال بهم زن. هرجا هستی موفق باشی.
ممول

گل همیشه بهار شنبه 20 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:07 ب.ظ http://http://marygold.blogsky.com/

مهتاب
یک روز به ماه می گویم
که در نبود من
به تنهایی ات بیایدو بر تو و تنهایی ات بتابد.
روزی فرا می رسد که از میان ستارگان
مهربانی ات را نظاره کنم.
و از لای ابرها
و از میان قطرات باران
بر کلبه ات خواهم بارید
روزی که مرا خواهی دید
وبرای سروده ام سازی خواهی زد!!!........


سلام
حتما دعا میکنم .

موفق باشی


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد