ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

مجبورم بخندم مجبورم حرف نزنم مجبورم انبار کنم تو این دل صاحب مرده دارم میترکم دارم از هم میپاشم چقدر خستم چقدر احساس بی کسی میکنم چقدر بده که کسی دوروبرت باشه اما حس کنی هیچکس رو نداری.  

حرف نمیزنم چون تا یه چیزی میگم همه حمله میکنن که خدت کردی یالا عوضش کن یالا ال کن یالا بل کن نمیتونم چرا نمیفهمن همه مثل هم نیستن من نمیتونم تغییر ایجاد کنم خودش باید ایجاد بشه و من باید ۲ سال واسه عادت کردن بهش دست و پا بزنم. خستم اونقدر زیاد که فکر میکنم یکی داره با چنگک رگهام رو از تو تنم میکشه بیرون حس میکنم انگشتهام بی حس شده حس میکنم بار همه عالم رو دوشمه.   

و اما تو دوست نرم و نیلیه بی وفایه من

چقدر دلم تنگ شده واسه چرت و پرت گفتن هامون واسه شب تا صبح بیدار موندنهامون واسه تنهاییهامون واسه دلم برات تنگ شده کجایی بغلم کنی هامون یادته سگ میشدم اما تو همون لحظه ها هم دوستت داشتم شدید. حالا یکی دیگه هست که وقت تنهاییهات رو پر کنه باشه عیبی نداره این رسم دنیاست دختر جون سعی میکنم بهش عادت کنم.

نظرات 8 + ارسال نظر
کمال دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:23 ق.ظ http://baroonedeltangi.blogsky.com

سلام
نگارشت به کوچولو ها نمی خوره
البته شاید سال 84 که این وبو ساختی کوچولو بودی و الآن بزرگ شدی
ناگهان چه زود دیر می شود
نه؟
خسته نباش
می تونی نباشیا ولی نمی خوای
همش تلقینه
قبول نداری؟
داشته باش
دوستا همشون موندگار نیستن
بیخیال
از یه زاویه ی بهتر نگاه کن به زندگی
شبیه این روان شناس ها شدم
ولمون کن بابا ما خودمون احوالاتمون خوش نیست داریم شمارو نصیحت می کنیم
سر بزنی خوشحال می شم
یا حق

پرنیا دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:53 ب.ظ http://www.havadaran.net

سلام . با حمایت از میرحسین موسوی هوشیاری و بیداری خود را اعلام کنید . دولت میرحسین موسوی ، دولت صداقت و راستگویی . لطفا این جمله رو واسه دوستات اس ام اس کن و ازشون بخواه که اونهام واسه دوستانشون اس ام اس کنن .

پرنیا دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:25 ب.ظ http://www.havadaran.net

سلام . با حمایت از میرحسین موسوی هوشیاری و بیداری خود را اعلام کنید . دولت میرحسین موسوی ، دولت صداقت و راستگویی . لطفا این جمله رو واسه دوستات اس ام اس کن و ازشون بخواه که اونهام واسه دوستانشون اس ام اس کنن .

پرنیا دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:56 ب.ظ http://www.havadaran.net

سلام . با حمایت از میرحسین موسوی هوشیاری و بیداری خود را اعلام کنید . دولت میرحسین موسوی ، دولت صداقت و راستگویی . لطفا این جمله رو واسه دوستات اس ام اس کن و ازشون بخواه که اونهام واسه دوستانشون اس ام اس کنن .

مهدی سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:21 ب.ظ

سلام حالا از کجا میدونی که اون بی وفاست من که یقین دارم اون هم تا ابد دوستت داره اون به خاطر تو شاید داره با همه میجنگه یقین دارم اون حسی که نسبت به تو داره کاملا منحصر به فرده یقین دارم اون جز تو با هیچکس دیگه ای وقت تنهاییهاشو نمیتونه پر کنه شاید داری یک طرفه قضاوت میکنی یقین دارم اون فقط به تو فکر میکنه و جای تو توی قلبش اون قدر محکمه که هیچ کس جرات نداره بهش نزدیک بشه چون من فکر میکنم ادمها چون یک قلب دارند فقط اجازه دارند که یک بار عاشق بشن و تا اخرش هم پای عشقشون مردونه بجنگند

محمد شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:27 ب.ظ http://loverred.blogfa.com

من هم با کمال موافقم برات آرزوی موفقیت دارم منتظر تو و دوستانت در دست نوشته هستم

ستاره سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:45 ق.ظ http://setareh-banoo.blogfa.com

salam dustam
khoobi?
man umadaaaam
belakhare ap kardam bodo biya

امید توشه چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:57 ب.ظ http://OMIDYAR.BLOGFA.COM

دوست عزیز
دیر زمانی است که در بیشه عشق هیچکسی نیست تا قهرمانان را از خواب بیدار کند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد