ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

سکوت یعنی آغاز مرگ میدونستید؟

امروز با خبرهای خیلی باحالی مواجه شدم۱: اخراج از کار به علت گرفتن ۱۰ روز مرخصیه بدون حقوق.۲ : یه تصادف باحال به ۲۰۶ که رانندش یه خانمیه ایی بود که داشت سکته میکرد از ترس و منجر شد به گچ گرفتن دست راست بنده.

از پیش عزیزتریت عزیز دنیا مییام و حالم خیلی خرابه. دارم خیلی جدی به خودکشی فکر میکنم اینقدر جدی که خودم رو هم میترسونه.

واسم دعا کنید که دانشگاه قبول بشم برم پیش عزیزترین وگرنه دیگه هیچی.

ممول کوچولویه بیچاره ایی که دیگه خیلی غمگین شده

سلام

مثل اون موقعها فعال نیستم آخه زندگیم هم مثل اون موقعها نیست خیلی سخت تر شده. عزیزترین اینجاست و من از الان عذا گرفتم واسه چند وقته دیگه که میره.

ممول غمگینترین کوچولوی دنیا

سلام

زندگی به همون ت.....ی میگذره چه با ناخن چخ بی ناخن.

رفتم ناخن کاشتم عین سگ پشیمونم. عزیزترین شاید تو این هفته یه سر بیاد اینجا هفته بعد با هم بریم اونجا. حالا اگه گفتین کی میخواهد بره مسافرت؟

ممول