ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

احوال شما دوستایه گلم چطوره؟ منم خوبم البته این خوبم یعنی فعلا به چیزی فکر نمی کنم.

دارم دنبال کار میگردم به عبارت بهتر قصد دارم اینجا بمونه البته امیدوارم خدا هم صلاح بدونه.

واسم دعا کنید.

دوستتون دارم و از همه بیشتر تو رو البته اون عزیزترینی رو که خودم ساختم رو نه اون عزیزترینی که تو هستی و به این نتیجه رسیدم که عشق تو باید منو به کمال برسونه نه از حرکت بازم داره.

ممول

شاید ان روزی که سهراب نوشت

تا شقایق هست زندگی باید کرد

خبری از دل پر درد گل یاس نداشت

باید اینگونه نوشت

هر گلی هم باشی

 چه شقایق چه گل پیچک و یاس

زندگی اجباریست.

ممول  

همگی سلام

ببخشید که اینقدر دیر دارم اپ می کنم اما اینجا دسترسیه کامل به اینترنت ندارم فقط وقتایی که بیام خونه این یکی ابجیم یا برم کافی نت که البته هنوز اینقدر ها اینجا رو نمی شناسم که خودم تنها بخواهم جایی برم .

اینجا هوا شدیدآ چسبناکه اما خیلی گرم نیست.

همه اینجا ازم می پرسن می خوایی چی کار کنی بمونی یا بری؟ و من جدی نمی دونم چه جوابی بدم همه چیز رو سپردم به خدا هرچی خیره همون بشه امیدوارم.

دلم واسه همه تنگ شده وحشتناک واسه سایه پریسا و همه شما گل هام چون دسترسی بهتون به راحتیه قبل نیست.

می بوسمتون از راه دور تو رو خدا واسم دعا کنید.

راستی حالم به بدیه قبل نیست.

ممول

سلام

سردیه نگاه و بشکن

فاصله سزایه ما نیست

تو بمون واسه همیشه

این جدایی حق ما نیست

بودن تو ارزومه

حتی واسیه یه لحظه

می میرم بی تو

خوندن من یه بهانست

یه سرود عاشقانست

من برات ترانه میگم

تا بدونی که باهاتم

تو خود دلیله بودنم

بی شب سحر نمیشه

می میرم بی تو

من عشقت رو

به همه دنیا نمی دم

حتی یادت رو

به کوه و دریا نمی دم

با تو میمونم واسه همیشه

اگه دنیا بخواد

من و تو تنها بمونیم

واست می میرم

جواب دنیا رو میدم

با تو می مونم واسه همیشه

من عشقت رو

به همه دنیا نمی دم

حتی یادت رو

به کوه و دریا نمی دم

با تو میمونم واسه همیشه

خاطرات تو رو

چه خوب چه بد حک میکنم

تویه تنهاییام فقط به تو فکر میکنم

با تو می مونم واسه همیشه

اگه دنیا بخواد

من و تو تنها بمونیم

واست می میرم

جواب دنیا رو میدم

با تو می مونم واسه همیشه

اگه دنیا بخواد

من و تو تنها بمونیم

واست می میرم

جواب دنیا رو میدم

با تو می مونم واسه همیشه

من عشقت رو

به همه دنیا نمی دم

حتی یادت رو

به کوه و دریا نمی دم

با تو میمونم واسه همیشه 

خوندن من یه بهانست

یه سرود عاشقانست

من برات ترانه میگم

تا بدونی که باهاتم

تو خود دلیله بودنم

بی شب سحر نمیشه

می میرم بی تو

من عشقت رو

به همه دنیا نمی دم

حتی یادت رو

به کوه و دریا نمی دم

با تو میمونم واسه همیشه

اگه دنیا بخواد

من و تو تنها بمونیم

واست می میرم

جواب دنیا رو میدم

با تو می مونم واسه همیشه

خاطرات تو رو

چه خوب چه بد حک میکنم

تویه تنهاییام فقط به تو فکر میکنم

با تو می مونم واسه همیشه

خیلی قشنگه می دونم شنیدنش.

دلم برات تنگ شده پست فطرت.

ممول

سلام

دو روزه دیگه از دست این همه بیچارگی که کشیدم در نبود مامان راحت میشم.

دعام کنید ممکنه نتونم کلی وقت بیام اینجا اما بدونین واسم خیلی مهمین.

گنجیشک و گربه اش. شبنم و پبلیش. ویولت و امیدش. رکسی و دغدغه هاش. مریم و تنهاییهاش تو غربت. نارون و عشقش مریم. ایدا و زندگیه صورتیش. گیجمنگولی و دختر گلش و همه اونایی که اسمشون از قلم افتاد و شرمنده

همگی مرسی.

بای تا چند وقت دیگه.

تو رو هم همون جوری به خدایی مسپرم که تو رو به من داد بعد هم خیلی راحت ازم گرفتت به همون خدایی که زندگیه راحت رو ازم دریق کرده به همون خدایی که میگن خیلی مهربونه به همون خدایی که...

ممول

سلام

امشب جایه شما خالی حنا بندونه پسر دختر عمه بنده بود که به همراه کلی جیغ و شادی و اینا سپری شد فردا هم عروسیه. خیلی کوچیک بود اما شدیدا خوش گذشت جاتون سبز الان گلوم درد میکنه و خوابم مییاد و کلی هم کلم گرمه اما حالم خوبه.

و تو ای نامردترین معشوق دنیا با این که دلت با ما نیست و نبوده و نخواهد بود خیلی دوستت دارم.

ممول

تو را از دیگران باکی نباشد

مرا پناه ده

ارامش پناهگاه تو را در امنترین

کوچه باغهایه جهان نیافتم

فقط مرا پناه ده

نترس جواب میدهم به همه

به همه ی انهایی که میخندند

به همه ی انهایی که منتظر مینشینند برای بازگشت من

نترس پناهم ده

(خودم گفتمش همین الان واسه تو ای امنترین پناهگاه جهان)

ممول

 کی رفته ای ز دل که تمنا کنم تو را

کی بوده نهفته که پیدا کنم تو را

زیبایه من تمام وجودم فدایه تو

ناقابل است هرچه بریزم به پایه تو

رفتی و پا به رویه دل من گذاشتی

اما خوشم که مانده بر ان جایه پایه تو

یک شب به ساز کنه من پنجه ای بزن

تا زهره در فلک بنوازد نوایه تو

در اوج مستی دوستت دارم و به یادتم مثل همیشه.

ماچ ممول

سلام

خوبم

ممول

سلام

الهی که شفا پیدا کنی تو

واسه دردات دوا پیدا کنی تو

تو این دنیا که بی وفایی رسمه

رفیق با وفا پیدا کنی تو

عمرا تمومه دنیا رو بگردی

مثه من عاشقی پیدا کنی تو

 

نرو افسانه من ناتمومه

بدون اگه بری کارم تمومه

بهت گفتم بیا دنیایه من باش

کنارت حتی مردن ارزومه

شنیدم تو دلت انگار می گفتی

که عاشقی کجاست وفا کدومه

 

می خوام به سردی شبهام بخندم

می خوام به پوچیه فردام بخندم

وقتی می بینمت با دیگرونی

تو اوج گریه هام میخوام بخندم

می خوام داد بزنم تنهایه تنهام

می خوام وقتی میگم تنهام بخندم

 

منم تو شهر غم زندونیه تو

غم و غصه دل ارزونیه تو

نگو دوست دارم به یه غریبه

می شه اون مثه من زندونیه تو

رسیده اون شبی که تو میخواستی

چه بده اخره مهمونیه تو

این اهنگ شفا ست مهدی مقدم خونده دوستش دارم.

برنامه رفتن من به دوبی حتمی شد دیگه دعا کنید واسم تو رو خدا.

باز مستم

دوستت دارم

امشب شب چندمیه که مستم؟ نمی دونم.

دخترا کیش خوش بگذره.

پیک اخر به سلامتیه شما ها از پیک اول که خوردم تا همین اخری همینی که قبلا خوردم رو به سلامتیه تو خوردم یه دونه اخری رو به سلامتیه بچه هایه اینجا میخورم.

ممول