ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

تو را از دیگران باکی نباشد

مرا پناه ده

ارامش پناهگاه تو را در امنترین

کوچه باغهایه جهان نیافتم

فقط مرا پناه ده

نترس جواب میدهم به همه

به همه ی انهایی که میخندند

به همه ی انهایی که منتظر مینشینند برای بازگشت من

نترس پناهم ده

(خودم گفتمش همین الان واسه تو ای امنترین پناهگاه جهان)

ممول

نظرات 2 + ارسال نظر
گنجیشک شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:01 ق.ظ http://booser.blogfa.com

سادگی و صداقت توی شعرهات رو خیلی دوست دارم... خیلی...

نوشته‌ی داخل پرانتز رو اول اشتباهی خوندم: خودم گفتمش همین الان واسه تو، "توی" امنترین پناهگاه جهان
می‌خواستم بگم مگر پناهگاهی امن‌تر از او هم سراغ داری؟ که دوباره خوندم و دیدم برای تو هم امن‌ترین پناهگاه هم‌اوست...

آیدا(شاهزاده کوچولو) سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:24 ب.ظ http://www.aidalove.myblog.ir

سلام عزیزم...ممنونم به وبلاگ کوچولوم اومدی و بهم اینقدرلطف داشتی دوست جونم....وبلاگتو بیشترمطالبشو خوندم!مخصوصا؛دست نوشته هات که محشربود...
من بیشترازوبلاگایی خوشم میاد که دست نوشته های شخصی باشه تا شعرو جوک و....واست بهترینهارو آرزو میکنم شادشاد شاد باشی...راستی خواهرزادتم ازطرف من بوسش کن ...بای بای گلم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد