ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

سردیه نگاه و بشکن

فاصله سزایه ما نیست

تو بمون واسه همیشه

این جدایی حق ما نیست

بودن تو ارزومه

حتی واسیه یه لحظه

می میرم بی تو

خوندن من یه بهانست

یه سرود عاشقانست

من برات ترانه میگم

تا بدونی که باهاتم

تو خود دلیله بودنم

بی شب سحر نمیشه

می میرم بی تو

من عشقت رو

به همه دنیا نمی دم

حتی یادت رو

به کوه و دریا نمی دم

با تو میمونم واسه همیشه

اگه دنیا بخواد

من و تو تنها بمونیم

واست می میرم

جواب دنیا رو میدم

با تو می مونم واسه همیشه

من عشقت رو

به همه دنیا نمی دم

حتی یادت رو

به کوه و دریا نمی دم

با تو میمونم واسه همیشه

خاطرات تو رو

چه خوب چه بد حک میکنم

تویه تنهاییام فقط به تو فکر میکنم

با تو می مونم واسه همیشه

اگه دنیا بخواد

من و تو تنها بمونیم

واست می میرم

جواب دنیا رو میدم

با تو می مونم واسه همیشه

اگه دنیا بخواد

من و تو تنها بمونیم

واست می میرم

جواب دنیا رو میدم

با تو می مونم واسه همیشه

من عشقت رو

به همه دنیا نمی دم

حتی یادت رو

به کوه و دریا نمی دم

با تو میمونم واسه همیشه 

خوندن من یه بهانست

یه سرود عاشقانست

من برات ترانه میگم

تا بدونی که باهاتم

تو خود دلیله بودنم

بی شب سحر نمیشه

می میرم بی تو

من عشقت رو

به همه دنیا نمی دم

حتی یادت رو

به کوه و دریا نمی دم

با تو میمونم واسه همیشه

اگه دنیا بخواد

من و تو تنها بمونیم

واست می میرم

جواب دنیا رو میدم

با تو می مونم واسه همیشه

خاطرات تو رو

چه خوب چه بد حک میکنم

تویه تنهاییام فقط به تو فکر میکنم

با تو می مونم واسه همیشه

خیلی قشنگه می دونم شنیدنش.

دلم برات تنگ شده پست فطرت.

ممول

نظرات 5 + ارسال نظر
گنجیشک یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:00 ق.ظ http://booser.blogfa.com

نمی‌دونم کجا رفتی و این دو روز دیگه که گفتی چه خبر قراره بشه... ولی امیدوارم خوب باشی :)
مواظب خودت باش، دختره!

پاییز یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:59 ب.ظ http://faslesevom.blogfa.com/

سلام
از آشنایی باهات خوشحالم
نمیدونم چرا اول فکردم باید پسر باشی بعد که اومدم اینجا دیدم نه بابا مثل خودم یه دختر تنها هستی
راستی شعرت خیلی رمانتیک بود.
با تبادل لینک موافقی؟

آیدا(شاهزاده کوچولو) دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:20 ب.ظ http://www.aidalove.myblog.ir

سلام ممول جونی خوبی؟؟؟
میدونستی من عاشق اسم ممولم؟؟؟اسم یکی از عروسکامم مموله!!اونو از بهترین فرد زندگیم هدیه گرفتم و خیلی دوستش دارم!
راستی تو چرا بیخبر آپ میکنی؟منم آپ کردم!یادت باشه ازین به بعد خبرم کنی!یه چیز دیگه هم یادم رفت بگم !اجازه هست لینکت کنم؟(خبرم کن)
راستی تو چرا برای کسی که ارزش دوست داشتنو نداره دلت تنگ میشه؟
مواظب خودت باش ژژژژژوددددد بیا پیشم باشه؟

گیج منگولی سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:57 ق.ظ http://gijmangooli.com

سلام ممول من منم دلم برات تنگ شده کجایی و چکار می کنی؟

آیدا(شاهزاده کوچولو) چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:37 ب.ظ http://www.aidalove.myblog.ir

سلام گل من؟کجایی عزیزم؟خیلی دلم واست تنگ شده!چرا دیگه پیشم نمیای؟چراآپ نمیکنی؟چراازت خبری نیستش؟!!!....
ولی امیدوارم هرجا که هستی شادو سلامت باشی...همیشه به یادت هستم!
ازدور روی ماهتو میبوسم.مواظب خودتم باش...منو از خودت بیخبرنزار!نزار وبلاگت اینجوری ساکت بمونه!توروخدا!!!دلم گرفت....
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد