ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

با دوست دختر جدید قرار دارن تشریف بیارن برن نمیدنم کجا پیش هم باشن بعد جا و وقت نداره من برم پیشش.

ممول

یواش یواش داره میشه یک سال. به قول اون یه سال عذابش دادم و به قول من یک سال تونستم عشق رو تجربه کنم(البته یه طرفه) به قول اون یک سال دهنش رو سرویس کردم به قول من یک سال تونستم از اینکه کسی رو دوست دارم راضی باشم به قول اون یه سال با احساساتش بازی کردم و به قول من یک سال یه اقا بالا سر داشتم که بهم امر میکرد چی کار کنم چی کار نکنم اما هیچوقت حمایتم نکرد به قول اون....

اگه بخوام بگم میشه مثنوی ۷۰ من کاغذ اما دعا کنید سال دیگه بیام اینجا و بنویسم داره یواش یواش میشه دو سال. با همه مشکلاتی که دوست داشتن تو داره و برام به وجود اورده هنوز با تمام وجودم دوستت دارم دیگه هم واسم مهم نیست باور میکنی یا نه.

ممول

دیشب باز قهر کرد چرا؟ چون من تو خونه پوسیدم نتونستم پیداش کنم رفتم خونه دوستم ساعت ۱۲ برگشتم ایندفعه دیگه نمیدونم چی کار کنم .

ممول

راستی مرسی که کامنت میگذارید و من مثلا این بیشعور ها این کار رو نمیکنم

 

رفته مهمونی رفته خوشگذرونی منم باید برم گم شم برم بمیرم برم فقط نباشم نباشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم.

میگه انشاالله که تو مدت مهمونی مزاحم نمیشی میخوام مخ بزنم رشته کلام از دستم در بره.

ممول

وقتی که گریه کردیم گفتن بچه است.................

 وقتی که خندیدیم گفتن دیونه است..................

 وقتی که جدی بودیم گفتن مغروره.............................

 وقتی که شوخی کردیم گفتن سنگین باش.............................

وقتی که حرف زدیم گفتن پر حرفه...................................................

وقتی که ساکت شدیم گفتن عاشقه...................................................

 حالا ام که عاشقیم می گن گناهه

بابا من عاشقتم چرا نمی فهمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

ممول

خدایا بهم صبر عطا کن دیگه بریدم

دیگه دارم خسته میشم دیگه دارم میارم بالا دیگه داره حالم از این وضعی که دارم بهم میخوره چقدر دلم میخواست این جرعت رو داشتم که شیر گاز رو باز میکردم و میخوابیدم چقدر دلم میخواست میتونستم رگم رو بزنم و راحت بشم یا یه مشت قرص بخورم و از این وضعیت خلاص بشم دیگه خسته شدم دیگه بریدم دیگه نمیتونم جدی میگم کم اوردم شدید خیلی شدیدتر از دفعه های قبل این کم محلیهاش این بیتفاوتیهاش این فحشهایی که میخورم بی دلیل فقط به خاطر اینکه دلم میخواهد یکم بیشتر باهاش حرف بزنم داره دیوونم میکنه. نه می تونم ببرم نه دیگه میتونم ادامه بدم به خدا خسته شدم.

خدا اگه صدام رو میشنوی جواب بده دارم عذاب میکشم این عذاب از عذاب جهنم بدتره به خودت قسم بدتره چرا نمیشه چرا هرکاری میکن نمی شه دیگه خسته شدم بهم صبر بده مثل زهرا بهم صبر بده.

ممول

۱۳ به در همتون انشاالله خوش گذشته باشه واسه من که با فحش و کم محلی برگذار شد اونم تو خونه با کلی اشک وو اه.

انشاالله همتون به مراد دلتون برسید من هم مثل شما.

ممول

دلم پر از گلایه هاست

منتظر رسیدنت

تا کدوم ستاره دنبال تو باشم

تا کجا بی خبر از حال تو باشم

مگه میشه از تو دل برید و دل کند

 بگو می خوام تا ابد مال تو باشم

 از کسی نیس که نشونی تو نگیرم

به تو روزی میرسم من که بمیرم

 هنوزم جای دو دستات خالی مونده

تا قیامت توی دستای حقیرم

خاک هر جاده نشسته روی دوشم

کی میاد روزی که با تو روبرو شم

من که از اول قصه گفته بودم

غیر تو با سایه م نمی جوشم

ممول