ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

خدایا بهم صبر عطا کن دیگه بریدم

دیگه دارم خسته میشم دیگه دارم میارم بالا دیگه داره حالم از این وضعی که دارم بهم میخوره چقدر دلم میخواست این جرعت رو داشتم که شیر گاز رو باز میکردم و میخوابیدم چقدر دلم میخواست میتونستم رگم رو بزنم و راحت بشم یا یه مشت قرص بخورم و از این وضعیت خلاص بشم دیگه خسته شدم دیگه بریدم دیگه نمیتونم جدی میگم کم اوردم شدید خیلی شدیدتر از دفعه های قبل این کم محلیهاش این بیتفاوتیهاش این فحشهایی که میخورم بی دلیل فقط به خاطر اینکه دلم میخواهد یکم بیشتر باهاش حرف بزنم داره دیوونم میکنه. نه می تونم ببرم نه دیگه میتونم ادامه بدم به خدا خسته شدم.

خدا اگه صدام رو میشنوی جواب بده دارم عذاب میکشم این عذاب از عذاب جهنم بدتره به خودت قسم بدتره چرا نمیشه چرا هرکاری میکن نمی شه دیگه خسته شدم بهم صبر بده مثل زهرا بهم صبر بده.

ممول

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:16 ب.ظ http://manyatanha.mihanblog.com

سلام
خیلی کوچکتر از اون هستم که بزرگ تر از خودم رو نصیحت کنم
فقط کاری کن که می دونی درسته و اونی رو درست بدون که فقط خودت فکر می کنی درسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد