ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

احوال شما دوستایه گلم چطوره؟ منم خوبم البته این خوبم یعنی فعلا به چیزی فکر نمی کنم.

دارم دنبال کار میگردم به عبارت بهتر قصد دارم اینجا بمونه البته امیدوارم خدا هم صلاح بدونه.

واسم دعا کنید.

دوستتون دارم و از همه بیشتر تو رو البته اون عزیزترینی رو که خودم ساختم رو نه اون عزیزترینی که تو هستی و به این نتیجه رسیدم که عشق تو باید منو به کمال برسونه نه از حرکت بازم داره.

ممول

نظرات 1 + ارسال نظر
آیدا(شاهزاده کوچولو) شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:45 ق.ظ http://www.aidalove.myblog.ir

سلام ممول جونی؟خوبی؟
جندباری واست کامنت گذاشتم!اما جوابمو ندادی؟چرااااااااااا؟حتما؛واست بی ارزش بوده حرفام آره؟جدا؛دلم واست تنگ شده!چرا اصلا؛پیش من نمیای؟؟؟؟؟؟؟
میخواستم لینکت کنم جوابمو ندادی که میتونم یا نه!!!گفتم شاید نخوای!
امیدوارم به همه ی خواسته های معقولت برسی و خوشبخت زندگی کنی!منو فراموش نکن به یه سربزنی دلمو خوشحال میکنی....بوووووووووووووووووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد