ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

یه صدای قیژ و بعد من که احساس کردم پرت شدم.

صدای ادمهای دور و برم و من که از ترس انچنان چشمهام رو بستم که دلم نمیخواد بفهمم چی شده.

من که با یه تو گوشی برمیگردم همینجا رو زمین.

خانمی که میگه خدا رو شکر چیزیت نشده. جاییت درد میکنه؟

من که حس میکنم تمام تنم یه گلوله اتیش و از درد دارم میمیرم. جواب میدم نه مرسی.

من که در حسرت مردن به یه چکاب ساده میخندم راننده موتور که داره سکته میکنه من چیزیم شده باشه.

و من که اصلآ شکر نمیکنم که نمردم.

میدونی اینا همش به خاطر تو ه اگه بمیرم چقدر دوستم داری؟

بمیرم و از زندگیت گم شم بیرون ها؟ چطوره؟ خیلی باحاله نه؟ یه دفعه بامـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبـــــــــــــــــب و من دیگه نباشم که به قول خودت موهات رو سفید کنم. ها نظرت چیه؟

از زندگی و هرچیزی که توشه متنفرم.

ممول

نظرات 4 + ارسال نظر
زیتون چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:54 ب.ظ http://zeytoonparvardeh.blogsky.com

امروز به همین فکر میکردم . اگه بمیرم چقدر ناراحت میشه ؟
شاید یکم و بعد فراموش میکنه . اصلا اگر بفهمه !

a FashisT چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:58 ب.ظ HTTP://FASHISTZ.BLOGSKY.COM

سلام دوست عزیز
وبلاگ قشنگی داری
وقت داشتی به ما هم یه سری بزن

HTTP://FASHISTZ.BLOGSKY.COM

عسل پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:33 ق.ظ http://www.tanhai68.blogsky.com

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:49 ق.ظ http://doxy.blogsky.com

صلام!
من هم متنفرم از این زندگی لعنتی ولی دیگه به اینقدر نا شکری نمیکنم...!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد