ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

خستم و غمگین خیلی بیشتر از اونی که فکرش رو بکنی واسم دعا کن اب پاکی ریخته شده رو دستم و من مثل همیشه از همه چیز این زندگی خستم و حالم به هم میخوره دلم میخواهد برم یه جای دور جایی که هیچکس نشناسدم یا بهتر بگم هیچکس نباشه. اخ چقدر خوب میشد اگه یه همچین جایی بود.

ستار میگه:

به تو میرسم یقین تا به سینه ام قلب عاشقی هست

در این دشت بی کسی تا نشانه ای از شقایقی هست

ندانم کجا چگونه

ولی روزی عاشقونه

گل عشق ما ز نو روی شاخه ها میزند جوونه

به انها که میشناسی

سلامی بده دوباره

بگو با تو گفته ام گردش فلک یار عاشقونه.

یه ذره زیادی خوشبینانه است نه؟ مامان واسم کلی دعا میکنه به هر کی هم میشناسه میسپره واسم دعا کنن. شنیدم میگن یه چیزی رو که خدا نمیده صلاح نمیدونه به زور نخواهید اما اگه خیلی دعا کردی و خواستیش بهت میده حتی اگه به صلاحت نباشه. حالا من اونو با تمام وجودم با ذره ذره ملکولهای بدنم از خدا میخواهم حتی اگه به صلاحم نباشه.

من عزیز دلم رو میخواهم خدا به من ببخشش همه بد خلقیهاش نداریهاش بدبینیهاش ناراحتیهاش فحشهاش کتکهاش و تمام چیزهایی رو که خوب نباشه و تو وجودش باشه رو با تمام وجود میخواهم خدایا حتی اگه شده یک ماه باهم زندگی کنیم بعد من بمیرم سرطان بگیرم تصادف کنم له بشم یا اصلآ یه طوری بشم که دیگه نباشم خواهش میکنم این یک ماه زندگی با عزیزترین رو بهم بده خواهش میکنم التماس میکنم تمنا میکنم.

ممول که دیگه چشماش نمیبینه


 

نظرات 7 + ارسال نظر
خزان نوشت پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:17 ب.ظ http://chayesabz.blogsky.com/

اگه...........؟

زیتون پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 06:10 ب.ظ http://zeytoonparvardeh.blogsky.com

ممول چه بد از خدا چیز میز میگیری تو . از بچگیت فک کنم همه چیو با زور میگرفتی از مامان باباتم .
ممولی جونم . خدا اگه صلاح نباشه و بده بعدش همه چیش میشه بدبختی ! اگه صلاح باشه هم که خودش میده دیگه . میشناسم کسیو که عاشق دوستپسرش بود و بعد کلی نذر ونیاز گرفتش از خدا اما حالا میدونی چی شد .بعد چند ماه طلاق !!!
حرفامو نصیحت نگیر که خودمم متنفرم ازش . خواهرانه گفتم .اینجوری چیزی نگیر از خدا .

زیتون میخوامش با تمام وجود اگه حتی بعد از ۳ ماه خودم درخواست طلاق بدم اما الان نه نمیتونم یک لحظه به این فکر کنم که نباشه من اون رو به زور میخوام قربون خدا برم اینقدر التماس میکنم تا بهم بدتش.

فضول میرزا جمعه 21 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:12 ق.ظ http://fozoolmirza.persianblog.com

سلام دوست خوبم...
چطوری ؟ معلومه که بیاد میارمت. همونی که اسمش با یه گ کوچولو شروع میشد. درست میگم؟
اگه دوست داشتی واسم ایمیل بزن و یه خورده از روز و روزگارت واسم بنویس...
زندگی زیباست ای زیبا پسند
زنده اندیشان به زیبائی رسند
آنقدر زیباست این بی بازگشت
کز برایش میتوان از جان گذشت!

a FashisT شنبه 22 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:19 ق.ظ HTTP://FASHISTZ.BLOGSKY.COM


لینکتو تو قلب وبلاگم اضافه کردم

HTTP://FASHISTZ.BLOGSKY.COM

محمدرضا شنبه 22 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:35 ق.ظ

آپ شد مادر!

[ بدون نام ] شنبه 22 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:39 ق.ظ

۱- همچین جایی وجود نداره ، تنهایی رو میگم ، چونکه تو تنهایی تازه آدم با خودش شاخ به شاخ میشه و ...

... بگذریم

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

۲- درباره کامنتی که نوشته بودی
سمر یا همون عریان یه جورایی دروغ می نوشت و یه جورایی راستگو بود
پستای اول وبلاگش طبیعی تر بود ، واسه همینم فکر میکنم یه جورایی با اون تجربه در ارتباط بوده .
خیلی تو نوشته هاش شعار های دهن پر کن وجود داشت
یه چیزی میگم امیدوارم جسارت به شما نباشه
خانم ها اصولاً اهل شعار ، رویا پردازی و افکار سوره آلیستی هستن .
قبول واقعیت و کنار اومدن با اون برای خانم ها کمی مشکل هستش .
مثلاً خود شما ، ... این عشقی که داری اصلاً چنگی به دل نمیزنه و بیشتر شبیه یک نوع اعتیاد هست
چه دلیلی وجود داره تا ما به شخصی علاقه مند باشیم که احساساتمون رو درک نمی کنه ؟

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

در هر صورت
الف- این سمر خانم ساکن فسا از توابع شیراز هستش

ب- از دیتای استاتیک استفاده میکنه بر خلاف اکثر سرورهای دینامیک(به احتمال خیلی قوی یه موسسه دولتی )

ج - هیچ اطلاعاتی در زمینه مهندسی و اکتشافات نفتی نداشت به عنوان نمونه
نمی تونست اطلاعاتی در زمینه استخراج بالادست و پایین دستی ارائه بده

د - از روز اولی که وبلاگ نویسی رو شروع کرد و تا روز آخر که مثلاً فوت شده تو همون شیراز هستش و اینکه از خونه یه دوست داره مطالبو ارسال میکنه تنها یه مزاح بود
ولی ...

اون چیزایی که می نوشت دروغ نبود ، میتونه خیلی بدتر از اونا تو عالم واقعیت وجود داشته باشه
لزومی نداره که اونا حتماً برای خودش اتفاق افتاده باشه

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خانمه ممول( معنی خاصی داره این کلمه ممول ؟)
عصاره نوشته های سمر درباره مراقبت از سوء استفاده دیگران بود ، خواهش میکنم اونارو جدی بگیر ، به اطراف و به خودت نگاه کن و به این رابطه به اصطلاح عاشقانه ای که داری

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امیدوارم این نوشته باعث رنجش خاطر شما نشده باشه
خدانگه دار

***********************
ممل کینگ کنگ
http://33x.blogsky.com
http://43x.blogsky.com
http://kingkong.blogsky.com ***********************

ستاره شنبه 22 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:48 ق.ظ http://www.afsoongarlady.blogsky.com

اینا همش احساسات زودگذره مطمئن باش وقتی بهش برسی اینا همش فروکش میکنه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد