ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

عبادتهاتون قبول خدا از هممون قبول کنه.

دیشب اگه ریا نشه احیا بودم با مامان چون دختر خوبی بودم و با حجاب رفتم و کلی هم اونجا گریه کردم و کلی هم دعاها رو بیغلط خوندم واسم ۴ تا خواستگار پیدا شد ملت عقلشون به چشمه شون اه حالم بهم میخوره از این دنیا.

اینجا خبری نیست.

کینگ من یه معتاد بیچارم که راه ترک ندارم. دوستش دارم پای همه چیزش هم ایستادم حتی تجرد تا اخر عمر پس سرزنشم نکن یه لحظه فکر کن لیلا رو که اینقدر دوستش داری بهت محل نگذاره دوستت نداشته باشه باهات راه نیاد اگه دیوونه نشدی اونوقت بیا هرچی گفتی اون موقع درسته.

فضول خوشحالم که باز پیدات کردم خبری نیست هیچی جز تکرار مکررات همون چیزهای قبلی فقط درگیریهامون بیشتر شده همین.

فاشیست محمدرضا و ستاره مرسی که سرزدین.

چشمام رو میبندم و باشدت هرچه تمامتر دود سیگارم رو میخورم. به این فکر میکنم کی میرسه اون روزی که مرگ به همین راحتی من رو فرو بده و از همه چیز راحت بشم اما خودم میدونم من از اون دسته ادمهایی هستم که باید حسرت مرگ رو هم بخورم.

انقدر ارزو با خودم به گور بردم که جایی برای جسدم نمانده بود.

ممول 

پ.ن: ممول اسم یه شخصیت کارتونیه. یه دختر کوچولو از نسل ادم کوچولوها که با دختر مهربون دوست شده بود یه دختر مهربون از نسل ادم گندهها. معنیه اسم رو نمیدونم فقط میدونم ممول خیلی ناز بود و زندگی خوبی داشت درست برعکس من. 

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:07 ب.ظ http://darabto.blogfa.com

سلام
دوباره داری حرف نا امید کننده میزنی
اخه من از دست تو چه کار کنم هاااااااااااااااااااااا
داری کم کم عصبانیم می کنی
بی خیال بابا خواهش می کنم یه کم مواظب خودت باش
بالاخره این تل رو جواب میدی یا نه ؟
بی خبرم نزار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد