ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

همتون عین همید اقایون عزیز هرجایه دنیا که باشید با هر دینی با هر رنگی با هر ملیتی همتون عین همید. پناه بر خدا این خیلی عجیبه.

فلانی از تهران امد اینجا که دوست پسر بسیار جنتلمن بسیار درس خوانده بسیار خوب و بسیار علی خودش رو ببینه بدون هیچ دعوایی بدون هیچ مشکلی بعد از اولین روزی که رسید اقایه دوست پسر همه چیز رو باهاش بهم زد . چشمهایه هممون شده بود قد دوتا گردو اینقدر این دختر گریه کرد اینقدر غم کلاف کرد که بیا و ببین همه میگفتن خوب حالا چرا این همه راه این بنده خدا رو کشید اینجا تو کشور غریب؟ و البته هیچکس + خود دوست عزیز ما نفهمیدیم چرا قهر کرد و چی شد؟ یه چیز دیگه هم اضافه کنم اونم اینکه این اقایه دوست پسر اهل ایتالیا بود خیر سرش.

من هنوز گیجم

ممول

نظرات 5 + ارسال نظر
مهران یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:12 ق.ظ http:///sorooshgroup.blogfa.com

ممول عزیز
سلام
بابا خیلی تند میری
یه کم بد اخلاقی هم قاطیش کردی.
منو باش که دیدم تنهایی اونم یه کوچولوی تنها.گفتم بیام یه احوالی ازت بپرسم اما دیدم هوا پسه.میرم یه موقع که حالت بهتر بود بر میگردم..

سلام مهران جان
راست میگی خیلی تند رفتم سوری بی منظور بود اما جدی جا خورده بودم. اینجا هوا هیچوقت واسه دوستام پس نیست هر وقت دلت خواست بیا.
ممول

ترنج خاتون یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:45 ب.ظ http://khalesane.blogfa.com

خدا رو شکر که خونه ی نارفیق خارج از ایران نبود که ولم کنه و من بمونم و دل تنهام . لااقل من خونه ی خودمون بودم و کنار دوستام . خدا رو شکر .
* توضیح: نا رفیق یه نفره که در کمال نامردی منو گذاشت و رفت . بهتر !

گنجیشک یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:18 ب.ظ http://booser.blogfa.com

ای بابا! عجب آدمی بوده این!!
حالا خودت چطوری؟ بهتری نه؟ :)

محمد دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:52 ب.ظ http://tricks.blogsky.com

سلام......
تو رو خدا منو ببخشید.من اصلا قصد نداشتم شما رو ناراحت کنم.
من خودم تو زندگیم خیــــــلی مشکل دارم.از همه جورش......
فقط میترسم به کسی بگم.چون میدونم که مسخرم میکنن..
نمیدونم گناه من تو این دنیا چی بوده...
من پیش امام رضا حسابی واستون دعا می کنم.
بازم به بزرگواریه خودتون منو ببخشید...
شرمنده...............................

مریم سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:32 ب.ظ

سلام ممول نانازم ... خوبی خانم ... خیلی خوش آمدی به ایران ... من همچنان در اصفهان منتظر دیدنت هستم ... دلم برات تنگ شده اساسی ... البته می دنونم می آئی ... ولی کاش زود بیائی ...
وقتی دلت تنگ شد ... وقتی چشمات تر شد ... وقتی دیگه نبود کسی ... امید یا یک هم نفسی ... بدون کسی هست که براش تو همه کسی ...
مریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد