ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

بچه هایی که میرن سر کار می فهمن من چی میگم کسی که ۱۲ ساعت در روز رو کار میکنه وقتی بیکار می شه چه بلایی سرش مییاد؟

الان دقیقآ همون بلا سر من امده شدم عین سگ پاچه ملت رو میگیرم خدا به داد برسه.

ویزام رو ۱ ماه دیگه تمدید کردم قصدم هم دیگه موندن شده برگردم ایران برم اصفهان مدرکم رو بگیرم ریز نمراتم رو هم بگیرم یه سر هم برم تهران یه تجدید خاطره بکنم بعد هم دارو ندارم رو بردارم برگردم ایجا ببینم خدا چی میخواهد.

دوستتون دارم واسم خیلی دعا کنید.

ممول

نظرات 2 + ارسال نظر
کورش سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:50 ب.ظ http://www.poem-night.blogsky.com

سلام دوست عزیز
وبلاگت باحاله ولی یه جورایی تو مایه های دفترچه خاطره شده .
خوشم میاد تو هم وبلاگت عین مال من تو ۲ سال و خورده ایه

سلام
کورش جان من که نوشتم روز مرگیهام رو مینویسم واسه همین مثل دفتر خاطراته چون دفتر خاطراته.:)
مرسی که سر زدی
ممول

گنجیشک سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:15 ب.ظ http://booser.blogfa.com

الآن دوبی‌ای، آره؟ دوبی می‌خوای بمونی؟ می‌گن خیلی برا زندگی گرونه که. آره؟
اون بیکاری رو هم کاملاً می‌فهمم... اُخ، اُخ، اُخ...

خوشحالم داری پیش می‌ری...
برات آرزوهای خوب خوی می‌کنم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد