ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

مامان تو این هفته داره میره دبی و من میمونم و بابا با یه عالمه مشکل یه روح خراب و یه جسم داغون.

شبگرد من کمک نمی خوام من عزیزترینم رو میخوام. همین اگه میتونی کمک کنی یا علی.

ممول

نظرات 2 + ارسال نظر
چشمه دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:01 ب.ظ

سلام
ممول جان
بازم که ...
من سرم بیش از حد شلوغه نتونستم به عزیزترین خودم هم کامنت بذارم
ولی خب گفتم بیام ببینم تابستون شما در چه حالیه ولی
خب اگه این جوریه من حرفمو پس می گیرم:
حال نمی کنیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
شاد باشی

gh سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:10 ق.ظ

باز خوبه چیزی هست که بخوای!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد