ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

با چه شادیه مریض گونه ای بهش گفتم هنوز عزیزترینم رو دوست دارم. با چه حالت سادیسمیه شدیدی ناراحتی رو تو چشمهاش دیدم و با چه اعصابه متشنجی وقتی گفت میدونه که نمی تونم دوستش داشته باشم فقط چند وقت تحملش کنم شاید بتونم کمی فقط کمی بپذیرمش ولش کردم و رفتم.

من یه بیمار روانیه احمق کثافتم که امشب حاضر شدم اشک یه ادم خوب رو تا مرز بیرون ریختن از چشمهاش تماشا کنم و بهش بگم عزیزترین هنوز تو قلب من هست و هنوز نمی تونم جایی واسه کسه دیگه ایی باز کنم. من یه دیوانه زنجیریم که حالم خوب بود وقتی عذاب کشیدنش رو میدیدم. من یه سادیسمیه بی شعورم که دلم میخواست خفه ش کنم وقتی گفت تمام این مدت دوستم داشته و عذاب میکشیده از اینکه می دیده من اینقدر از هم پاشیدم و چقدر دلش می خواد من هم بتونم یه ذره دوستش داشته باشم دلم میخواست بزنم تو گوشش وقتی گفت میدونه نمیتونم به اندازه عزیزترین دوستش داشته باشم و فقط میخواد یه همراه باشه واسم شاید بتونم یه زمانی دوستش داشته باشم.

چرا یه ادم می تونه اینقدر خوب باشه؟ چرا این ادم خوب اینقدر دیر پیدا میشه دقیقآ وقتی که هیچ جایی واسش نداری؟ من نمی دونم واقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــعآ نمی دونم.

دلم یه عرق خوریه حسابی میخواد بی سر خر که بشه تا اونجایی که میشه عر زد.

ممول

پ.ن: چشمام شده قد دو تا عدس قرمز صدام در نمی یاد از بس گریه کردم عصر تا حالا. فکر نکنید خودم هم خیلی حال کردم نه بعدش عین سگ پشیمون شدم که اینقدر عذابش دادم میشد بهتر از این این مسئله رو حل کرد نه با این همه عذاب واسه اون اما واقعآ اون لحظه از ناراحتیش خوشحال بودم و لذت میبردم. امیدوارم بتونه یه زمانی ببخشدم.

نظرات 2 + ارسال نظر
شبگرد دلشکسته سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:50 ق.ظ

وقتی که خودت مردمو زجر می دی، اگه هم یکی زجرت داد ناراحت نشو:
ببری مال مسلمان و چو مالت ببرند
بانگ و فریاد بر آری که مسلمانی نیست

من تازه شروع کردم به لذت بردن از زجر دادن مردم.
میشه منو محاکمه نکنی؟

چشمه پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:01 ب.ظ http://chashme4000.persianblog.com

جالبه
ایول
ممول جان
عالیه
ولی دیگه تو پ.ن:
خرابش نکن دیگه
بابا مربا بده بابا
ولی راستش برام جالب بود این صحنه انتقام
از انتقام خوشم میاد آخه من اعتقاد به مکافات ندارم
عالی باشی
بی معرفت ـ همون ـ دوست همون بی معرفت
حالا گرفتی من کیم؟
می دونم گرفتی
ولی ولم کن
تو رو خدا ولم کن
البته اینجا از اون گلهای خوشگل نبود براتون بذارم ولی عزیز حال کردم
اون چشماتم پاک کن با اون پ.ن:
آدرس جدیدم هم که مشخص هست
فقط اگه اومدی نظر دادی لینک می کنم آخه منم سادیسم دارم
خوش بگذره وبی پ.ن:
منتظرما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد