ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

من حالم خوبه فقط نگرانم. هیچیم نیست. کامنت یارو داشتید؟(تو چرا اینقدر بیچاره ای؟ ادم دلش برات میسوزه هم بدبختی هم بیچاره. فکر نمیکردم به نوشتن ادامه بدی این همه واسه من پشت تلفن حرف از نفرتت میزنی بعد مییای اینجا مینویسی که چقدر ضعیفی.
ببین دیگه هم دلم نمیخواهد از خانمم اینجا اسم ببری دوست ندارم قبل از اینکه دهنت رو اب بکشی اسم مریم من رو ببری فهمیدی؟ دفعه اخرت باشه خودت که میدونی وقتی یه حرفی میزنم پشتش چی خوابیده ها؟
حالا هم دیگه برو ازت تنفر دارم نمیدونم تو چرا دست بر نمیداری.
یه چیز دیگه دلم نمیخواهد هنوز بهم بگی عزیزترین بس کن دیگه.) این بنده خدا از کجا ادرس رو اورده نمیدونم اما احساس میکنم یه جورایی داره دیگه از حد خودش پاش رو فراتر میگذاره بابا گلی به جمالت عزیزترین جان. برو تو هم عین بقیه هستی اونی که من میشناسم رو خودم ساختم اون تو نیستی اون عشق منه و اصلآ هم ربطی به تو یکی نداره.

فضول جان مرسی که سر زدی اخی الهی ممول بمیره که افتادی تو رودروایسی. از رو در نیوفتادی که ببم جان به هر حال این کامنت واسه من کلس ارزش داشت.

راستی ممکنه یه غیبت صغری داشته باشم دارم میرم مسافرت دبی امیدوارم هم بهم خوش بگذره هم بتونم یه ذره استراحت کنم.

ماچ ماچ ماچ

تا بعدنا

ممول

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:11 ب.ظ http://www.ilya00.blogfa.com

سلام وب عالی سر بزن

رضا نقی زاده چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:14 ب.ظ http://www.rezanaghizadeh.mg-blog.com

دوست عزیزازمطالب استفاده کردیم
بسیار سرسبز و خوشبخت باشید
ایام خوشتان را تبریک می گویم و به شما هدیه می دهم برای گرفتن هدیه تان به وبلاگ ما سر بزنید یا حداقل وبلاگ من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما برسد و بازدیدکنندگان شما گوچه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند
قدم سبزتان بروی تخم چشم ما
بسیار خوشحال می شوم که درباره موضوع وبلاگم فکر کنید و نتیجه تصمیم و نظر خود را از تمام موضوع آن به من بگوید پس رسما به حضورتان در وبلاگم دعوتتان می کنم
پیروز باشید به امید روزی که موضوع وبلاگ من باعث ایجاد همکاری دو جانبه وبلاگهایمان شود
www.rezanaghizadeh.mg-blog.com
naghizadeh.reza@gmail.com
رضا نقی زاده

نادونی جمعه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:54 ب.ظ http://n-a-d-o-n.blogsky.com

اوضاع روبه راه بشه ایشاله...
خوش بگذره.....
تاتا
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد