ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

من دیر به دیر مییام شماها هم که اصلآ بهم سر نمیزنید از دل برود هر انکه از وبلاگ برود؟

۲۴ سالم تمام شد ۱۶ اسفند دیگه وارد نیمه دوم دهه دوم زندگیم شدم و هنوز خسته و درمونده هستم مثل سابق.

دلم براش تنگ شده بد رقم ولی کاری ازم بر نمییاد.

ممول

نظرات 6 + ارسال نظر
شبگرد دلشکسته چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:06 ب.ظ

اولاً علیک سلام
ثانیاً پیام نذاشتن با سر نزدن فرق می کنه. من هر روز به وبلاگت سر می زنم.
ثالثاً تو از دل من یکی که نرفته ای. دیگرانو نمی دونم.
رابعاً تولدت مبارک و امیدوارم تولد بعدیت رو در اوج شادابی و موفقیت جشن بگیری نه مثل حالا افسرده و غمگین
خامساً تو رو خدا دست بردار از این عشق یک طرفه و بی نتیجه. حداقل نوع احساستو عوض کن و مثل یه برادر دوستش داشته باش.
سادساً از من گفتن بود و از تو نشنیدن
سابعاً فعلاًخداحافظ

sally چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:09 ب.ظ

salaaaaam
tavallodet mobaraaaaaaaaaaaak
ishalla sale dige in moghe behtarin ehsasye donya too delet bashe....
ghadre lahazatet ro bedoon va bedoon ke to kheili arzesh dari ...ino motmaen bash ke tarafet ye roozi motevajeh mishe ke eshtebah karde vali oon moghe to yeki 100 bararbar behtar az oon ro peida kardi ke asheghane dooset dare..man motmaennam...be khodet omid bede va sale ghashangi ro shoroo kon....sale no ham mobarak.....

سجاد جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:16 ب.ظ http://www.jujezardeh.blogfa.com/

سلام.من که اولین باره میام اینجا.هم سال سال نو هم تولدت مبارک

شبگرد دلشکسته سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:52 ب.ظ

عیدت مبارک
بابا این هفته ای یه بارم که می اومدی می خوای دیگه نیای؟

ساتین دوشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:58 ب.ظ

من بهت سر می زنم منتظرم ببینم کی حالت بهتر میشه.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:09 ق.ظ

اره شاید احتما لا
می دونین که همیشه همانی ست همین هم از همانی ست ...
سال نو مبارک
فردا باقی ست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد