ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

جرقه زده شد من حالم کاملآ خوبه و به این نتیجه رسیدم که ........لق دنیا می خواهم الان زندگی کنم نه فقط زنده باشم. حالم خوبه نترسین نزده به سرم خل مشنگ هم نشدم فقط جرقه زده شد کلآ باید خودم بخواهم که از موود گریه زاری دربیام که الان میخواهم.

من با قلبی ترسان و با اعتماد به نفسی بینظیر و با حالی خوش به زندگی سلام میکنم.

تو هم خوش باش میبخشمت چون ادم بزرگی هستم(حالا یکی بیاد جلو منو بگیره زیادی دیگه نوشابه باز میکنم واسه خودم).

بای ممول

نظرات 11 + ارسال نظر
همون شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:34 ب.ظ

سلام
عزیز
از اینکه سلام شما رو دوباره از سر مسرت می بینم خیلی خیلی خوشحالم همیشه همین سلام عند تموم زیباییهای عالمه.
بازم خوشحالم
حالا این نوشابه گاز داره یا بدون گاز مواظب چاق شدنتون باشین!
و باز یه خواهش:
میخوام ادرس لینک منو از وبتون پاک کنین وبه جای اون آدرس جدید رو بذارین .
راستی یه نوشابه هم بذارین کنار ؟ نمی دونم چرا ؟ولی خسیسی خوب نیس یه نوشابه هست دیگه !
و شما باید جواب بدین : چه رنگی؟
و بعد بگین : میشه ... تومن چون ما چیزی ارزون نمی دیم یا انکه اصلا اتیش بازی نمی کنیم که مالمونو بسوزونیم !
بازم مرسی
سقط هم مبارک !
راحتی همیشه سرمدیتون باشه .
بازم دوستارتون با یه دنیا گل وبلبل ـ همون

زهرا شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:25 ب.ظ http://darabto.blogfa.com

سلام
از این که دیر اومدم تا دلداریت بدم کلی از دستم ناراحتی می دونم اما عزیزم من تو تمام این روزا وبلاگت رو می خوندم اما از دلم نیومد بهت زنگ بزنم اصولا ادمی نیستم که تو دوران سختی و درست تو زمانی که لازمه تا خود ادم تصمیم بگیره تو کار کسی دخالت کنم هر چند که میگن عشق و عاشقی های این دوره زمونه همش یکیه ولی من اعتقاد دارم همشون با هم متفاوتن خودت باید تصمیم می گرفتی خوشحالم که میبینم تصمیم گرفتی جز این چاره ای نیست من همه سختیشو کشیدم و می دونم چی می کشی اما چاره ای نیست باور کن .خیلی دوستت دارم

شبگرد دلشکسته شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:37 ب.ظ

خیلی خوشحال شدم که تصمیم گرفتی به زندگی برگردی. توصیه های قبلی منو فراموش نکن. ایشالله موفق باشی.

حیران زدهء دشت جنون . یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:46 ق.ظ

می خواستم ببینم !
چقدر با تواءم صادق می مانی!
کسی نمی داند!
من میدانم!
تو میدانی!
دگر هیچ!
خوب دیدی که توهم نبود ؟!
دیدی که چشمهای عالم را صاحبی خواهد بود؟
شک نکن!
خلوتی که الان برای تو زیباست، شبه داستان حیات ماست!
خوشحالم که آمدی!
۱-قول بده که در وضعیت جدید بدونی که چه هستی!
۲-شناخت کامل خود.
۳-خدا
۴-دروغ نگفتن به همهء آدمها.(شاید روزی تصادفآ ببینیش)
۵-حضور من میتواند از بادی که گهگاهی در تو نمود می یابد ،بکاهد.مرا فراموش مکن!
بدرود!
هرگز تمامیت عالم را کوچک مشمار،خصوصآ خدا را !

شبنم یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:27 ق.ظ

خیلی خیلی خیلی خوشحالم ... شاد باشی ...شبنم

سلی یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:54 ب.ظ http://www.asheghekhastems.blogfa.com

سلام
وب زیباای داری
خیلی قشنگه
مخصوصا قالبش
ای ول
به منم سر بزن..
بابای

gh دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:10 ق.ظ

جای بسی خوشحالیه...
زندگیت مبارک...

ستاره دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:03 ق.ظ http://setareh-banoo.blogfa.com

سلااااااااااااااام عزیز دلم

خوفی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خیلی خیلی خوشحالم میبینم خوشحالی و تصمیم جدی گرفتی واسه زندگی کردن نه زنده بودن.

میدونی یه وقتایی ادم وقتی فکر میکنه میبینه چرا نباید ازین دوروزه دنیا استفاده کنه و خوش باشه و همش به فکر غم و غصه باشه
اما ارزش ندارههههههههههههههههه

ببخشید جوگیر شدم:دی

در هر صورت خیلی خوشحالم

شاد باشی گلم

همون دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:43 ق.ظ

سلام
کجایی؟
با این همه سربه در ودیوار می زنیم خبری نیست که نیست !
منتظر آپ جدید از یه فرد جدید که یه نوشابه هم سر کشیده و به حاله هستم
راستی من همون هستم نه هون! باشه؟
چیزی دیگه ای نیس جز با هزار آرزوی همون...

ستاره چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:11 ق.ظ http://setareh-banoo.blogfa.com

سلام عزیز دلم

خوفی؟؟؟؟؟؟؟؟

من اپیدم بدو بیا پیشم

منتظرتما دیر نکنی

بابای گلم

sally پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:14 ق.ظ

salaaaam
kheili khoshhalam ke belakhare toonesti ba khodet kenar biai....
in kheili mohemme..har cheghadar ham ke ma mikhastim barat delsoozi konim bazam khodet tanha kais hasti ke mitooni vaghean be khodet komak koni...ghavi bash va bedoon ke zendegi edame dare..to arzeshet kheili balast....ishalla ye zamani berese ke bebini ke kasi ke toro mizare va mire arzeshe eshghet ro nadare...nemikham be kasi tohin konam vali agar oon nemikhad eshghet ro ghabool kone va oono bi arzesh mikone...nemigam az bein bebaresh vali ye goosheye ghalbet makhish kon shayad ye zamani kasi ke liaghatesh ro dashte bashe peida beshe...ghavi bash va sakht....be omide didane khoshi haye bishtaret ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد