ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

 

 

چه کنم با دل تنها؟

چه کنم با غم دل؟

چه کنم با این درد؟

دل من ای دل من

نظرات 2 + ارسال نظر
داکسی جمعه 17 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:21 ق.ظ http://doxy.blogsky.com

صلام.!

هیچ کاریش نمیشه کرد...!

واقعا این آهنگ اصفهانی زیباست.

بابای

شبنم جمعه 17 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:30 ق.ظ

ممول جون من بهت حق میدم که اینجوری دلت برای کسی که همه زندگیته، هر چقدر هم باهات بدرفتاری کنه و عذابت بده، غمگین بشه و تنهایی توش موج بزنه... واقعا توی اون شرایط تصمیم گیری سخته. شاید هر کی نوشته هات رو بخونه بهت بگه بابا ولش کن . بذار بره پی کارش. محلش نذار. با اینکه توی شرایط تو نبودم اما عشق رو با تمام وجود تجربه کردم و میدونم آدم از همه چیزش برای کسی که دوستش داره میگذره. ممول جون ، میتونی پای آدمای بیشتری رو به زندگیت باز کنی؟ تا وقتی یه نفر برای آدم حکم دنیا رو داره دوری ازش و کنار گذاشتنش خیلی سخته. سعی کن با آدمای بیشتری در تماس باشی. اونجوری تحمل برات راحت تر میشه. خودت هم از تنهایی درمیایی ...شاد باشی ...شبنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد