ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

گـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــردگیری. جـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارو. خونه تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــکونی مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــکنیم.

من خیلی ابرو برم بعد هزار و اندی سال یه دستی بردیم تو این خونه و یه کمکی به مامانمون کردیم نگا دارم چی کار میکنم.

دیروز یکی از دخترهای همسایه لو داد که مامانش گفته مامان ممول که نبوده ممول دوست پسرش رو اورده خونه وای تازه شنیدم سیگار هم میکشه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! دختره همسایه هم که پایه گفته: وای!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! نه مامان اصلآ اینطوری نیست حالا در طی یک عملیات ژانگولری داریم میگردیم دنبال سوراخی که موشه از توش شنیده تا با سرب مزاب پرش کنیم.

از دیشب تا حالا دارم کلی غصه میخورم واسه مامانم اخه میدونید مامانه من خیلی مومن هست و میدونم که کلی ابروش رو بردم اگه به گوشش برسه حتمآ زبونم لال سکته رو زده.

خدا از سر این ملت فضول باشی نگذره مخصوصآ جمعیت نسوان عزیز بگو به تو چه ؟ مگه تو فضولی عزیزترین امده خونه ما اموده سر سفره تو نشسته که داری از حرص سبز و ابی میشی.

اه گند میزنن به حال ادم.

ممول

پ.ن:ببخشید این چیه اون بالا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به این میگن سواستفاده از وبلاگ شخص شخیصی مثل من که اینقدر بلاگر باحالی(خودم رو میگم ها) هستم که کلی ادم مییان اینجا رو میخونن تازه به همه اینها دوستی با رکسی جونم رو هم اضافه کنید.

نظرات 4 + ارسال نظر
شبنم چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:59 ب.ظ http://shabshidha.blogfa.com

ممول عزیزم ، اول اینکه از خونه تکونی اونم با این آب و تاب خسته نباشی :‌) ... دوم اینکه قربون شکل ماهت تو که میدونی مامانت روی این موضوع تعصب دارن و همسایه ها هم ماشالله همه فضول تشریف دارن خوب عزیزترین رو نیار خونه ...امیدوارم مشکل خاصی پیش نیاد ... سوم هم از لطفت در مورد خودم یه دنیا ممنونم ... کلی اول صبحی با دیدن توضیحت جلوی اسم وبلاگم سر حال شدم ...شاد باشی ...شبنم

خدایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا شبنم جونم الان فکر میکنی چی داره میخونه؟ وبلاگت بازه و تو ز دیار من امدی.
خدایا من شاخام در امد.

پرنده تنها چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:05 ب.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

سلام

شبنم چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:44 ب.ظ http://shabshidha.blogfa.com

ممول عزیزم ، حتما میام و سر فرصت یه عالمه پرچونگی میکنم برات. برای حرفای صادقانه ای که نوشته بودی خیلی ممنونم . مرسی که حرفای دلت رو نوشتی. حتما میام و باهات درباره شون حرف میزنم. الان کمی عجله دارم. برگردم حتما میام سراغت ...شاد باشی ...شبنم

پرنده تنها چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:35 ب.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

چراغ اونجا همیشه خاموشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد