ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

از دانشگاه وصل شدم هنوز واسه خودم باور کردنی نیست اره دانشگاه ما از حداقل امکانات هم یه چیزی اون ورتر بود اما الان بزنم به تخته حالش یه ذره بهتره.

امروز یه قرارداد خونه امضاء کردم به این شرح خانه ای در خیابان............. (یه جای خیلی باکلاس اصفهان) با ۴۰۰ تومان پول پیش و البته ماهی ۱۵۰ تومان اجاره که تقسیم به دو میشه بین من و مریم هم خونه ایم.

حالا اگه کار پیدا نکنم کلاهم که هیچی خودم و همه فک فامیلم پس معرکه هستیم بد رقم باید برم موبایل رو بفروشم و به قول عزیزترین بسوزه پدر نداری.

حال ندارم میخوام برم.

ممول

نظرات 2 + ارسال نظر
جهانگیر پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 04:49 ب.ظ http://jahanbin.blogsky.com

سلام خانوم ممول جان.
خوب هستید. تولد گذشتتون مبارک . راستی از کیکش چیزی بر ما مونده یا نه؟
خونه جدید تون هم مبارک باشه.
براتون آرزوی شادابی و سر بلندی می کنم.

کوشولو یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 06:53 ب.ظ http://koochooloo2000.persianblog.com

سلام . وبلاگ قشنگی داری . راستی به جای این که بشینی
و نفوذ بد بزنی اگه اراده و توکل کنی کار هم پیدا میکنی پس
اگه بخوای میشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد