ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

فردا دارم میرم واسه ثبت نام واسم دعا کنید.

مریم جان اون همیشه عزیزترین من میمونه حتی اگه هزارتا شیوا جون داشته باشه واسه من همیشه عزیزترین عزیز دنیا باقی می مونه باقی میمونه قول میدم.

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:52 ب.ظ http://www.lllabadancitylll.blogsky.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی دارید امیدوارم همیشه موفق باشید ۱ سری به من بزن

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:15 ب.ظ http://www.sportboy.blogsky.com

سلام!

زهرا شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:39 ب.ظ

باید بروم و خواهم رفت

مسافری بیش نیستمبا کوله بار اندوه

مبدام خاک نیستی و مقصدم حریم چشم های توست

زیاد زیسته ام ومستحق نبوده ام

حال باید بروم

من از راه دور آمده بدو و اینجا فقط استراحت گاهم بود

باید بروم و خواهم رفت

در هر گوشه ای که اتراق کردم

تکه ای از وجودم را به آنجا بخشیدمو آخرین تکه ی ممکن را که قلبم بود

در اینجا به خاک سپردم

که اگر روزی پشیمان شدی حد اقل چیزی از من به یادگار داشته باشی

سلام
موفق باشی
ان شاوالله همه چی درست میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد