ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

الهی همون دبی هرچی اتفاق خوبه واست بیفته که دیگه عزیزترین من از سرت بیفته. الهی همونجا عاشق بشی اینقدر عاشق که عزیزترین من به چشمت نیاد الهی از دبی دیگه برنگردی
نظرات 2 + ارسال نظر
مریم از هیچستان دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:25 ب.ظ http://paeezan83.blogsky.com

اون عزیز ترین تو نیست. اگه بود تو هم عزیزترینش بودی اونوقت با شیوا جونش!!!! اینقدر راحت جلوی تو حرف نمیزد. چشمها را باید شست ممول خانوم

زهرا دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 07:04 ب.ظ

سلام خوبی؟
الهی دعات بگیره الهی
خدا کنه دیگه برنگرده
این روزها هم شیراز خیلی خوش گذشت هم اینجا خوش می گذره
تبریک میگم
قبولیتو
خیلی خوشحال شدم
منم می خوام برم حذف و اضافه رفتم انتخاب واحد کردم مرخصیمو پس گرفتم
موفق باشی
و مقاوم و پابرجا طوری که هیچ وقت ناامید نشی فقط همین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد