ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

بشکن

زورکی نخند عزیزم

میدونم امدی بازی

نمی خوام این اخرین

بازیه زندگیم ببازی

خودتو راحت کن و

فکر که جبران گذشت اس

از منم میگذره اما

به دلت چاله نسازی

امدی بشکنی بشکن

از من ساده چی مونده

قبل تو هر کی بوده

تموم تار و پود سوزونده

تو هم از یکی دیگه

سوختی میخوای تلافی باشه

بیا این تو دل و

باقی احساسی که مونده

دل ما اونقده پاره اس

موندنش مرگ دوبارس

اسمون سینه ما

خیلی وقته بی ستاره اس

همینی که باقی مونده

واسه دلخوشی تو بشکن

تیکه تیکه هامو بردن

اخرینشم تو بکن

نمی خوام بگذره عمری

خسته شی واسه فریبم

یقته تو نمیگیره هیچکس

اخه من اینجا غریبم

بزن و برو عزیزم

مثل هر کس که زد و برد

طفلی این دل که همیشه

به گناه دیگرون مرد

نفرتت رو از غریبه

سر یه غریب خراب کن

خنده کوتاهمم رو

بیا گریه کن عذاب کن

مهمم نیست به چه جرمی

یا گناهی این سزاشه

باقیه دلم یه مشت خاک

همینم میخوام نباشه

عقده های یه شکست و

خالی کن سر دل من

دیگه متروک مونده و سرد

خاک پیر ساحل من

از نگاهت خوب میفهمم

که تو فکرت یه فریبه

بازی بسه پاشو بشکن

من غرب و تو غریبه.

رضا صادقی

عزیزترین اینجاس خیلی حرفا رد و بدل شده که حالا دعایه هر روزه من رو تبدیل کرده به این

خدایا به من کمک کن همون ادمی باشم که اون میخواهد.امین

ممول

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد