ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

وای باورم نمیشه هزار بار صفحه سازمان سنجش رو باز کردم و هی اسمم رو چک کردم خودم هستم؟ نه شاید اشتباه شده؟ وای خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا جون  مرسی.

اول کلی هی به خودم روحیه دادم که اگه اسمم نبود خیلی شک نشم بعد که صفحه باز شد تو قسمت نام خانوادگی اسمم رو وارد کردم تو قسمت نام فامیلم رو زد همچین داوطلبی وجود خارجی نداره اصلآواسه یه لحظه این شکلی شدم بعد یه دفعه فهمیدم چه اشتباهی کردم زودی درستش رو وارد کردم زد بله خانومی مبارکه کلی لی لی لی قبول شدی اصفهانبعد دقیقآ جیغی زدم که مامانم سه متر پرید هوا.

اما هیچکس خوشحال نیست جز خودم و دوستام بابام که بغش رو کرده سه من مامان هم که از اون بدتر. ولش کن حالا حالم خوبه گور بابی دنیا.

ممول

پ.ن: راستی مرسی واسه اینکه واسم دعا کردید.

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 04:25 ب.ظ http://eghlima.blogsky.com

تبریک .خیلی خیلی تبریک.

مصطفی جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:13 ب.ظ http://d00sti.blogfa.com

سلام خوبی
وبلاگت باحاله البته خیلی باحاله
بهت تبریک میگم که به دارالمجانی راه پیدا کردی
موفق باشی
حق یارت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد