ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

اگه همینجوری کامنتهام خالی بمونه دیگه نمی یام عصبی شدم. چرا دوستم ندارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظرات 2 + ارسال نظر
گل همیشه بهار سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:53 ق.ظ http://marygold.blogsky.com

خانومی نوشته هاتو خوندم سعی میکنم هر بار که آپ میکنی بهت سر بزنم به شرطی که بهم خبر بدی ... وا من که از دست این عزیز ترینت خیلی ناراحت شدم !! اینم شد عزیز ترین ؟‌!!

زهرا سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:49 ب.ظ

سلام
بگذار ادم ها تا می توانند سنگ باشند من و تو از نژاد چشمه ایم
نمی دونم چی بگم
همیشه همینجوری بودم تو مواقع سخت نمی تونم دلداری بدم
یا شاید به قول بعضی عرضه اش رو ندارم
ایدی منbito_bito64@yahoo.com هست
واسم ایدی تو بزار موبایل هم قطع شد
بی پولیه دیگه
صبور باش صبور فوق اخرش میشه عین من
اصلا هم سخت نیست ادم به سنگ هم می تونه عادت کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد