ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

این بیخبری این بلاتکلیفی دیگه یواش یواش داره از راه اعتدال خارجم میکنه. نمی دونم این وری هستم یا اون وری تو رو خدا جون جدتون واسم دعا کنید دانشگاه قبول بشم دارم هلاک میشم واسه یه زندگیه سخت دانشجویی.

البته به پول دانشگاه فکر میکنم به پول خونه و بعد میزنه به سرم خل خلکتر از الان میشم.

وای اینقدر دلم می خواهد الان به عزیزترین زنگ بزنم و یکمی بحرفیم اما حیف که خوابه اشگه هم نباشه چون گفته می خواهد بخوابه جرئت نمی کنم بزنگم در ضمن موبایل با اجازتون قطع می باشد به علت بدهی.

واسم دعا کنید.

ممول

نظرات 2 + ارسال نظر
کیمیانت جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:28 ق.ظ http://kimiyanet.blogfa.com

دوست گرامی : با تشکر از وبلاگ خوبت .
اگر به کارت اینترنت احتیاج داشتی یک سری هم به ما بزن ! با یکبار امتحان ، همیشه کیمیانت را انتخاب میکنید.
لذت اتصال پرسرعت56K، ارزان، بدون اشغال ، با پشتیبانی 24 ساعته و امکان فعال سازی VPN را تجربه کنید. با سرویس VPN برای همیشه از شر فیلتر راحت شوید.

اوهام جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:30 ق.ظ http://ohaam.blogsky.com

چشم دعا می کنیم... التماس دعا هم داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد