ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

چشم نکنم خودم رو حالم(یا بهتر بگم حالمون)خوبه.

ممول

پ.ن بی ربط:

نمیدونم که تو رو نفرین کنم یا این دلم؟

نمیدونم که تو حل مشکلی یا مشکلم؟

فرزین خیلی از وقتا بهم خیلی شدید حال میده

بی شعله خواستن من اجاق سردم

اگه عاشقی درده من عاشق دردم

ای عشق نهان سوز از خود به درم کن

ای شعله سرکش از بد بدترم کن

در خویش نظر کردم

دل خواب و خبر کردم

از صافی گذر کردم

سوی عشق سفر کردم

من سوختن و دوست دارم

افروختن و دوست دارم

در مکتب دل باختن

اموختن و دوست دارم

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:16 ب.ظ

سلام
بازم خدا رو شکر که حالت بهتره عزیز
ما که این سفر ها و این شرکت حالمون رو گرفته راستی ایدیتو واسم بزار می خوام ادد کنم اکی
موفق باشی
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد