ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

کسی خبر داره وقتی دیگه همه چیز بی تفاوت میشه الا یه چیز اونم همونه که دستت بهش نمی رسه میشه سر به کدوم بیابون گذاشت.

با صدای معین خیلی حال میکنم خیلی احساساتیم میکنه مخصوصآ آلبومهای قدیمیش. عاشق دلم میخواد به اصفهان برگردم هستم.

اما الان داره میخونه با هر نفسم داد میزنم جای تو خالی. دیگه صبرم تمامه دلم واسه عزیزترین که تازگیها بهش میگم بابایی(با عمیقترین احساسی که تو خودم سراغ دارم صداش میکنم بابایی) شده یه ذره دیگه نمیتونم. وای دوری چقدر سخته به وقتی فکر میکنم که بخواهد واسه همیشه بره بهتون قول ۱۰۰٪ میدم که خودم رو میکشم. خیلی دوستش دارم یه زمانی تو تصورم هم نمی گنجید که بتونم کسی رو بیشتر از خودم دوست داشته باشم اما الان حاضرم همه کاری بکنم که بتونم بهش ثابت کنم چقدر دوستش دارم ثابت کنم چشمام دروغ نمیگه ثابت کنم واقعآ دلتنگم دلتنگ دلتنگ.

واسم دعا کنید کلی برنامه تو کله پوکم هست که به امید خدا و گوش شیطون کر اگه بشه چی میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشه.

ممول غمگین ترین کوچولویه خسته دنیا 

نظرات 4 + ارسال نظر
دیوووونه خودتی پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:38 ب.ظ http://divoonekhodeti.blogsky.com

سرما خوردم
تقریبان تمام عمرم سرما خورده ام
دلم میخواد این آخر ترمی یه مسافرت حسابی برم
دلم میخواد یه چیزی ببینم که این تلخی ها از یادم بره
سلام عزیز از اینکه به دیوونه خونه سر زدی
ممنون بازم بیا
لطف کردی نظردادی
ممنون بازم بده
من تا 9 بهمن که
هم روز تولدمه
هم امتحاناتم تموم میشه
نمی تونم بیام مهمونی شما
ولی هرهفته یه مطلب جدید واستون دارم
خوشحال می شم تظرتو ببینم

سایرکس پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:48 ب.ظ http://stalker.blogsky.com

خسته نباشی ممول جون
منم یه دونه دارماااا تو خونه
منظورم مموله
{چشمک}

سایرکس پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:50 ب.ظ http://stalker.blogsky.com

خسته نباشی ممول جون
منم یه دونه دارماااا تو خونه
منظورم مموله
{چشمک}

نیما پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:52 ب.ظ http://loverkid.blogsky.com

سلام
خوب میدونی خیلی خوبه که آدم یکی رو برای دوست داشتن داشته باشه ...
یا شاید بهتره بگم خیلی بده که کسی رو برای دوست داشتن نداشته باشی ...
نمی دونم ...
به من هم سر بزن
باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد