ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

به نظرتون چرا خدا یه جوون رو زود از خانوادش میگیره؟ اصلآ فلسفه انتخاب آدمها واسه مردن چیه؟ خدا رو چه حسابی انتخاب میکنه؟

یکی از دوستای عزیزترین که من اسمش رو نمی دونم و نمیشناسمش سکته کرده و مرده. میدونید عزیزترین من همش ۲۲ سالشه. فکر مرگ یه آدمی به این جوونی عذابم میده. من دلیلی واسه زنده بودن ندارم ولی دارم زندگی میکنم یا بهتر بگم دارم زجر بار این زندگی رو همچین عین اسب عساری رو دوشم تحمل میکنم بعد یه جوونی که مطمئنمکلی دلیل واسه زنده بودن داره باید بمیره.

خدا اونجا هم پارتی بازیه؟ نکن دیگه همچین.

حالم در حد اساسی گرفته. عصر که باهم بحثمون شد الان هم که اینجوری شد.

ممول غمگینترین کوچولویه دنیا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد