ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

مامان ها روزتون مبارک.

مامانیه خودم روم سیاه مثل همیشه . دوستت دارم از ته قلبم.

مامان عزیزترین روزت مبارک. خانم اقایه عزیزترین روزت مبارک.

ممول بیچاره شاید سال دیگه عزیزترین بهت بگه روزت مبارک امید داشته باش اگه نه که امیدوارم هیچکس دیگه هم بهت نگه.

ممول

نظرات 2 + ارسال نظر
شبگرد دلشکسته جمعه 15 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:20 ب.ظ

روزت مبارک (البته اگه پذیرا هستی)

چشمه جمعه 15 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:57 ب.ظ http://chashme4000.persianblog.com

من منتظر موندم اما کسی نیومد
روز مامان بر مامان ها مبارک
چرا ؟
کسی نیومد
شاید که من ...
اما همین دو و بر ها هستم
امیدوارم بعضی از بچه ها پارسال دوست امسال...نشن چون که ...
حالا دیگه ...
فقط به شرطی لینک می کنم که بیایی نظر بدی
صد تا آپم داشته باشی میام
و می نویسم تا خودت دیگه ...
فعلا شاد و سربلند باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد