ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

مبر ز مویه سفیدم گمان به عمر دراز

جوان ز حادثه ای پیر میشود گاهی

بگو اگر چه با جایی نمیرسد فریاد

کلام حق دم شمشیر میشود گاهی

این اهنگ قمشی رو قبل از اینکه برم دبی گوش می کردم و گریه میکردم اما الان منتظرم ویزام برسه برگردم.

ایران دوستت دارم اما تو رو باید گذاشت و رفت چیزی ازت واسمون نمونده. فکر میکردم خیلی قوی هستم و میتونم تحمل کنم اما میبینم عربهایه مهربان هم مهمان نواز تر از هم وطن هایه نازنین هستن هم بخل و حسدشون کمتره. من تو کشور عزیزه خودم نمیتونم زندگی کنم چون میخوام راحت باشم پس کشور عزیزم گور بابایه دل من که برات تنگ میشه باید گذاشتت و رفت. من ادم ضعیفی هستم معذرت میخوام.

ماچ ممول

نظرات 6 + ارسال نظر
آیدا دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:02 ق.ظ http://ayneh68.blogsky.com

سلام ممول عزیز چه خوب کاری کردی ... بهتر ... ایران دیگه موندن نداره ... منم باید جمع کنم برم ... حیف که یکم کار دارم تا بتونم کامل رو پای خودم وایستم برای تنها بودن و خیلی چیزای دیگه ... اما صبر میکنم تا اونام درس بشه و فقط فرار !!! برای من که این وطن اصلا عزیز نیست !! هیچ خوبی ندیدم ... فقط یه سری دلبستگیا که اونام واسه خوده آدمه و یه زمانی مجبوری هر چیزی رو ترک کنی !!!!
موفق باشی عزیزم هر جا که هستی ...

نیوشا دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:03 ق.ظ

منم با خودت ببر..
:دی

من از خدامه بیا بریم دوتامون کار میکنیم یه لقمه نون پنیر میخوریم :دی
ماچ خبر بده واست بلیط بگیرم یا نه؟:))
ممول

بی قافیه دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:20 ق.ظ

آسوده و خوش باشی
بدورود
بگذار بسوزد وطن
آنگونه تاتار سوزاند...

نیوشا پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:31 ب.ظ

مرسی نازنینم..منو توی جی میل ادد کن..!‌میخوام باهات حرف بزنم..

behshad ( Booter yahoo )8 پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:20 ق.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com

salam dost aziz va Gol khobi wblaget ghashang bood va jaleb tonesty be man sar bezan va az barname haye yaho 8 final Estefadeh kon va be dostanet moarefy kon montazeret hastam khosh hal shodam behshad bye

متاسف دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:28 ب.ظ

برای همتون متاسفم . شاید عقلتون نمی رسه . ولی عزیزم تو که می گی از ایران دیگه چیزی واسمون نمونده ، هنوز نمی دانی که ایران نباید هم چیزی را برای تو داشته باشه ؟ مگر تو برای ایران چی کار کردی ؟؟؟ برای آزادیش ، برای پیشرفتش ، برای چیش مبارزه کردی که اون بخواهد بهت چیزی بده ؟؟؟
راستی درباره مهمان نواز تر بودن عرب ها ....
شما اون پولی که اونجا خرج می کنی بده به یک خرس غار نشین ، ببین برات مهمون نواز می شه یا نه ؟؟؟!

باز هم متاسفم برات .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد