ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

دیشب با داداش عزیزترین کلی اس ام اس بازی کردیم. نمیدونم چرا حس میکنم خودش بود که از موبایل داداشش اس ام اس میداد شاید هم اشتباه میکنم اما حسم یه طوریه.

بگذریم مامان امروز صبح رفت واسه ۱۰ روز مشهد باز من موندم و بابا اما میخوام ایندفعه بهانه دستش ندم. دعا کنید.

ممول

راستی حالم خوبه در یه بی خبریه خاص خودم به سر میبرم.

در ضمن دلم برات تنگ شده دوست قدیمی.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
panize جمعه 28 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:04 ب.ظ

سلام نمیدونم چطور شد وب لاگت رو بهش برخورد کردم بگذریم خیلی بی ریا می نویسی

panize جمعه 28 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:07 ب.ظ

راستی فراموش کردم خودمو معرفی کنم امیر هستم اگر فرصت شد باز هم بهت سر می زنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد