ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

نامردا دلم براتون تنگ شده چرا بهم سر نمیزنید؟

ممول

پ.ن:امروز سالگرد جداییه من و عزیترینه. کی باورش میشه یک سال شد؟

نظرات 5 + ارسال نظر
.... پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:01 ب.ظ

من کلیک کردم
هنوز تو سوگی؟
خب امیدوارم بهتر بشی
اما باید فراموش کنی
گرچه این جمله فقط تکرارش شده حماقت!
اما برات بهترین آرزو رو دارم
دیگه اسم خودمو نخواهم نوشت اما همیشه بهت سر می زنم
ممول جان
فردا رو سعی کن خوب بگذرونی
شاد باشی
و فراموشکار!

ناشناس جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:07 ق.ظ http://www.memol125.blogsky.com/

در گذر گاه زمان ، خیمه شب بازی دهر با همهء تلخی و شیرینی خود میگذرد عشقها می میرند ، رنگها رنگ دگر میگیرند و فقط خاطره هاست که چه شیرین و چه تلخ دست ناخورده به جا می مانند

پناه بر خدا یکی نفهمه میگه خودم واسه خودم کامنت گذاشتم.

زهرا شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:43 ب.ظ

سلام
من همیشه بهت سر می زنم و بلاگتو می خونم
امید داشته باش امید
بای

.... شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:41 ب.ظ

یه آپ تازه دارم افتادم تو خط عاشقونه ها...
اگه خواستی بیا
خوشحالم می کنی
دوباره برات شادی آرزو می کنم
زمستون دلت گرم گرم باشه

با این چهار تا نقطه ای که گذاشتی می شه بگی از کجا حدس بزنم که کی هستی که دعوتم هم میکنی بهت سر بزنم؟ مثل اینکه ادم مهمون خونش دعوت کنه اما ادرس نده.

یلدا دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:48 ق.ظ

کجاییی خانومی؟ ۱ ماهی میشه نیستی . یه خبر بده نگرانتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد