ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

شوق سفر نداشتی

قصد گذر نداشتی

من با تو زنده بودم اما خبر نداشتی

رفتی و تویه قلبم

یادتو جا گذاشتی

رویه تموم حرفات یک دفعه پا گذاشتی

ممول

نظرات 2 + ارسال نظر
یلدا پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:36 ب.ظ

خانمگل ت و که هنوز همون جوری. قربونت برم فکر کنم یوگا بتونه کمکت کنه امتحانش کن ضرر نمبینی مواظب خودت باش

مزدک پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:36 ب.ظ http://arzoo20062010.persianblog.ir

سلام ممول عزیز
دوباره بو غم و دار غصه از در و دیوار وبت میاد
همه دلداری میدن
منم جز این چیزی از دستم بر نمیاد اما ازت میخام اگه ایران هستی برام یه خبری بدی
آخه مریم تو کامنت های پست قبلیت همچین چیزی نوشته بود
اگه هستی حتما برام خبر بدی ها
باشه؟
خیلی دوست دارم فقط صدا خنده هات از وبت شنیده بشه
اما انگار این وب رو ساختی تا هر چه می تونی توش سوگواری کنی
کاش میشد خندهارو هم تقسیم کرد
یا بار غصه ها رو از رو دوشت برداشت اما
خیلی وقت ها احساسم میگه تو خودت نمیخایی کسی کمکت کنه
کاش می تونستی کمک دیگرون رو جدی تر بگیری
و هزار تا کاش دیگه
که من برات آرزو دارم
ممول جان هر وقت اومدی منو بی خبر نذار
منتظرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد