ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

دارم به تاریخ رفتنش نزدیک میشم کی باورش میشه یه سال شد. چشمام شده قد دو نخود دماغم از بس گریه کردم این چند روزه همش سرخه خودم خیلی خوشگل بودم دیگه لعبتی شدم. وای خدا این اهنگ اخرین سلام احسان خواجه امیری چه وصف حاله منه.

دوباره دیوونه شدم اما این دفعه خیلی شدیدتره خیلی شدید عین همون روزهایه اولی که رفته بود. گریه هام همیشه خیلی اروم بوده فقط اشک بود که تو چشمم پر مشد بعد هم سر میرفت اما این هق هقی که الان دارم جدیده حتمآ ازعوارض یه سال گذشتنشه. فقط اونایی که تو این موقعیت بودن میدونن چی میگم. احساس میکنم دارم سقوط میکنم و هی به ته اون چاه نزدیکتر میشم هی میرم پائین و پائینتر اما نمیرسم به اخرش دارم هی میرم ته تر.

به شب میسپارم تو را تا نسوزد

به دل میسپارم تو را تا نمیرد

اگر چشمه واژه از غم نخشکد

اگر روزگار این صدا را نگیرد

خداحافظ ای برگ و بار دل من

خداحافظ ای سایه سار همیشه

اگر سبز رفتی اگر زرد ماندم

خداحافظ ای نوبهار همیشه

ممول

نظرات 3 + ارسال نظر
یلدا پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:44 ب.ظ

سلام خانومی خوبی؟ من تازه خواننده ات شدم و تموم آرشیوت رو خوندم. چیزی که دستگیرم شد اینه که از اولش هم عزیزتزین شما معرفت آنچنانی نداشته. بر فرض هم که برات برگرده به نظرت ارزش داره بهش فکر کنی ؟ تو رو خدا برای کسی تب کن که برات بمیره. موفق باشی و به امید اون روز که شاد و سر حال ببینمت....

محمد شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:08 ق.ظ http://tricks.blogsky.com

سلام دوست خوب من......
مرسی از این همه لطف و مهربونیتون.......
خیلی دوست دارم با عقاید شما بیشتر آشنا بشم.......
دوست دارم بدونم چه جوری به زندگی نگاه می کنید و تا حالا از زندگی راضی بودین...

گنجیشک شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:26 ب.ظ http://booser.blogfa.com

چرا آخه دختر؟ :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد