ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

فقط همین. واسم دعا کنید.

ماچ ممول

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:03 ب.ظ http://tricks.blogsky.com

سلام......
من واسه بار اول بود که اومدم تو وبتون....
مطالبتون خوندم..همشونو.......
می خوام چند تا چیز بهتون بگم.اما هم خجالت می کشم.هم میترسم!!!!!!
شما چرا دوست دارین همه واستون دعا کنن؟
شما دوست دارین همه مشکلاتتونو بدونن و دلشون واستون بسوزه؟
هر کسی تو زندگیش مشکل داره.اصلا زندگی که توش مشکل نباشه به نظر من خیلی بی معناست.واسه این مورد خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی باهاتون حرف دارم. چون تو زندگیم خیلی مشکل داشتم.نتونستم حلشون کنم.اما دیگه بهشون فکر نمیکنم.دوست دارم یه روز بشینم و تمام اتفاقات زندیگیمو یه جا بنویسم.......
خیـــــــــــــــــــــــــــــلـــــــــــــــــــی دردناک..............
اون که اون بالاست خودش درست می کنه.فقط باید ازش بخوای.....

سلام اقا محمد
چرا ترس مگه من چیزی گفتم که از من میترسی؟
ببین من همون اولش واسه همه نوشتم اینجا مثل یه دفتر خاطرات میمونه اینجا تقریبآ روز نوشت منه بنابراین من مشکلاتم رو توش مینویسم واسه ادمهایی که ۱۰۰٪ هیچکئ.مش.ن منو نه از نزدیک دیدن نه میشناسنم تو دنیایه واقعیت فقط واسه درد دل کردن. نمینویسم که کسی دلش واسم بسوزه یا کاری واسم بکنه . از همه میخواهم واسم دعا کنن چون هیچکس از دعایه خیر واسه کسی کردن نه چیزی ازش کم میشه نه ضرری میبینه همونطوری که من هم واسه دوستام دعا میکنم مثلآ همیشه واسه گمجشک و گربه دعا میکنم که خدا واسه هم همینطور گرم نگه شون داره یا واسه شبشید دعا میکنم کانون خانوادش همیشه سبز و دوست داتنی باقی بمونه و واسه زهرا دعا میکنم به حجتش برسه هرچه زودتر.
تو اگه دوست نداری واسم دعا نکن اگه دوست ندذاری اینجا نیا حتی اگه دلت هم واسم میسوزه اینجا نیا چون من احتیاج به دلسوزی ندارن به دوست احتیاج دارم همین.
مرسی
ممول

گنجیشک یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:51 ب.ظ http://booser.blogfa.com

یوهووووووووووو! خیلی برات خوشحالم!

دعا هم حتما... ایشالله خیره دیگه!؟ (یعنی امیدوارم اتفاق بدی نیفتاده باشه.)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد