ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

توی یک امتحان دانشگاهی این سوال اومده بوده: کوتاهترین داستان ممکن که هر سه جنبه مذهب - سکس و معما رو شامل باشه بنویسین. جایزه به جواب زیر تعلق گرفت: خدایا - من حامله شدم - آخه کار کی میتونه باشه؟

اینقدر به این اف خنئیم که اشک از چشمام جاری شد.

چند وقته نیومدم اینجا دلم تنگ شده واستون گلهایه باغ بهشت من(برنامه کودک مرکز قم شد که!) میرم سر کار تو یه سالن ارایش تو یه منطقه خیلی پایین دوبی بد نیست خوب هم نیست فقط سرگرم هستم پولی هم توش نیست خیلی ولی خوب واسه شروعخه دیگه.

امیدوارم همتون خوب باشید و خوش

دوستتون دارم

ممول

نظرات 2 + ارسال نظر
mohammad جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:05 ق.ظ http://Mohammaddear.blogsky.com

سلام خوبی دختر خانم گل امیدوارم همیشه موفق باشی و شاد به من هم سر بزن بای بای

حامد- انعکاس جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:29 ق.ظ http://www.necas.blogsky.com

سلام
در خدمتم ممول جان این هم ایمیل من .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد