ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

این دو روز به اندازه دو سال گذشت اینقدر وحشتناک و پراسترس بود که باورم نمی شه تمام شد اما بالاخره تمام شد. نمی تونم بگم جریان چیه فقط دعام کنید شدید و جدی.

حالا تو این هیری ویری یه دفعه افتاد تو کلم که برم موهام رو ببافم مدل این افرقایی ها البته هنوز نمیدونم این کار رو میکنم یا نه اما باحال میشه نه؟

حال و بالم یه ذره بهتره شما هم احساس میکنید؟ اما این دو روز عجب حالی بودم جدی من جون سگ دارم اگر نه تا الان نباید زنده باشم.

ممول

 

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:26 ب.ظ http://u-me.blogsky.com

salam.enshalah har chy kheir hast etefagh beofte.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:37 ب.ظ

وبلاگ چرتی داری سنگین تره ببندی درشو
واقعا چرتههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

این اولین نظر مخالف وبلاگ منه. متنهی مرسی که نظر دادی. حالا اینقدر عصبانیت نداشت که جایه شماها همیشه رو چشم منه اما اگه اینقد عصبانی میشی نیا دیگه .

گنجیشک جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:42 ق.ظ http://booser.blogfa.com

بباف!‌ بباف! ‌موهاو بباف! تنوع همیشه خوبه. مطئنم کلی روحیه‌ت عوض می‌شه.
آره، منم حس می‌کنم. داری بهتر و بهتر می‌شی. :)

مزدک پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:57 ق.ظ

سلام دوست عزیز
امیدوارم بازم بهتر و بهتر بشید
از اینکه می بینم افکارتون داره از اون حالت بسته آزاد تر میشه خوشحالم
بازم برات موفقیت آرزو می کنم
و آره شرایط روحی رو جسم خیلی اثر میذاره
و روحتون رو آزاد بذارید
ممنون وبای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد