ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

امی واین هووس رو فکر کنم همه بشناسید. با اهنگ بک تو بلک ش شدیدآ حال میکنم.

ترجمه یه تیکش اینه

ما با کلامت از هم خداحافظی میکنیم

من ۱۰۰ بار میمیرم

تو برمیگردی پیش اون

و من بر میگیردم به سیاهی.

ممول

نظرات 1 + ارسال نظر
armin شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:55 ق.ظ

تو بنیادم را به غم،گفتارم را به غم و نفسهایم را به آه آمیختی،

من تو را به سر نوشت،نامت را به یاد و

خاطره ات را به باد می سپارم

movaffagh bashi dokhataram.

سلام
مرسی پدر جان از اینکه به من سر زدید.
دخترم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ممول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد