ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

تو یاهو ۳۶۰ سرچ کردم چند تا عکس جدید ازش دیدم وای که چه شکلی شده تعجب کردم. با اون موها شکل این پسر بچه هایه ۱۴ ۱۵ ساله شده. دوستش نوشته خانومت تو تبپت تاثیر گذاشته وای که چه تاثیری هم گذاشته شده عین این بچه ...نا.

از حسودیمه؟ نمی دونم؟ شاید هم نه من این شکلی نمی پسندمش من اون شکلی که بود عین مردا دوستش داشتم الان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بگذریم حالم فعلا خرابه.

ممول

نظرات 2 + ارسال نظر
غزال یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:33 ق.ظ http://www.ghnf.blogsky.com

سلام من تازه واردم وبلاگت فوق العاده است اگه خواستی به منم سر بزن خوشحالم می کنی و توی جعبه دوستات منم حساب کن.که شاید به خاطر تو به منم سر بزنن مرسی

گنجیشک یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:42 ق.ظ http://booser.blogfa.com

مگه نمی‌گفتی عزیزترین تو اونیه که تو فکرته... اونی که خودت ساختی‌ش...
پس چی کار داری به یاهو ۳۶۰ و عکس و مدل موهاش... تو عزیزترینی داری که همیشه همون‌جوریه که تو دوستش داری...
خودت رو اذیت نکن، دختر! کاش می‌شد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد