ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

عیدتون مبارک
نظرات 2 + ارسال نظر
سارا خطر جمعه 20 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:57 ب.ظ http://www.bazareroz.com

با سلام خدمت مدیر وب سایت
وبلاگتونو دیدم مطالب خوب و جالبی نوشتین: خوبه نشون میده که برای بهبود هر چه بهتر وبتون دارین زحمت میکشین
من مدیر سایت بازار روز هستم
سایت Www.BazareRoz.Com
مدتی هست که شروع به کار کرده برای همین منظور خواهشی که از شما داشتم اینه که اگه زحمتی نباشه
لینک سایت ما رو در وبلاگتون بگذارید
یعنی تبادل لینک کنیم
اگه مایل بودین لینک ما را با آدرس
Www.BazareRoz.Com
را با عنوان
<<< یه سر حتما اینجا بزن >>>
را در قسمت پیوندها تون در وبلاگتون بزادید
و در قسمت تماس با ما در سایت آدرس وبلاگتونو حتما درج کنید و به من اطلاع بدین تا من هم لینکتون کنم و به شما بگم
با آرزوی موفقییت برای شما
بازم بهت سر میزنم
ما هر روز آنلاین هستیم

محمد جمعه 20 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:13 ب.ظ http://delle.blogsky.com/

عید سعید فطر بر شما دوست عزیز و تمامی روزه داران مبارک

عید رمضــــــان آمد و ماه رمضان رفت

صد شوق که این آمد و صد حیف که آن رفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد