ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

مهم نیست که کجایی یا به چی فکر میکنی مهم اینه که من اینجا با فکر تو چه میکنم .

عزیزم برمیگردی اما خیلی خرد نباش من به اون شونه هایه پهن محکم تو احتیاج دارم خردش نکن بعد برگرد من به اون چشمهایه سبز ابیه مهربونت بدون اشک احتیاج دارم قربون اون اشکایی برم که واسه اون ریختی الهی دورت بگردم که با اون ارومی الهی بمیرم که این سعادت خیلی طول نمیکشه الهی بمیرم واسه دلت.

پ.ن: چقدر نشئه شراب خوبه وقتی ادم با تمام وجود تو رو حس کنه و بویه اون افترشیوت به دماغ ادم برسه. میدونید چی کار کردم؟ قبل از اینکه خیلی کلم گرم بشه یه کم از افترشیو بابا رو دزدیدم همون که خودم واسش خریدم همون که به این نیت خریدمش که هروقت میزندش تو خونه بوی تو میپیچه زدمش بالایه لبم درست زیر دماغم الان تو همه وجودم بویه تو داره راه میره. یاد اون مسیتیهایه با تو بخیر یاد اون همه اتیشی که میباریدی وقتی مست میکردی بخیر حالا از این کارا واسه مریم میکنی؟ یا نه راستی شنیدم دیگه مشروب نمیخوری بچه مسلمون شدی نماز میخونی:)) باشه عزیزم باشه خدا منو قربونش کنه ایشالا قربون چشمونش کنه ایشالا خدا منو قربونش کنه ایشالا اسیر دو چشمونش کنه کاش تو هم حال مرا داشتی بر سر کویش گذری داشتی کجا میری فلونی ترسم بریو بمونی

دیوانگی هم عالمی دارد

ممول

نظرات 3 + ارسال نظر
گنجیشک پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:30 ب.ظ http://booser.blogfa.com

سلام!
دیروز عین دیوونه‌ها نشستم تمام آرشیوت رو خوندم و افسردگی حاد گرفتم!
دیگه لابد می‌تونی حدس بزنی وقتی گربه جان (جناب دوست‌پسر) وسط خوندنم زنگ زد چه‌جوری باش حرف زدم! :D
خوب می‌نویسی ممول جان!

گنجیشک پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:10 ب.ظ http://booser.blogfa.com

مرسی! خوشحالم تو هم از ما خوشت اومده!
فقط یه توضیحی بدم... اونی که رُمان می‌نویسه گربه‌ست... ما دو تا با هم وبلاگ می‌نویسیم... (زیر نوشته‌ها اسم‌هامون هست و معلومه کدوم مال کیه) :)
راستی، ما هم لینکیدیمت!

گربه پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:57 ب.ظ http://booser.blogfa.ir

سلام ممول!
من تمام آرشیوت رو نخوندم کمی از وبلاگت رو خوندم یه کمی افسرده شدم پس به این گنجیشکه حق می دم!
دلم می خواد دعا کنم برگرده پیشت...دعا می کنم...چیز دیگه ای به ذهنم نمی رسه برات بنویسم.
یا حق


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد