ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

کی رفتهای ز دل

که تمنا کنم تو را

کی بوده ای نهفته

که پیدا کنم تو را

زیبابه من تمام وجودم فدایه تو

ناقابل است هرچه بریزم به پایه تو

رفتی و پا به روی دل من گذاشتی

اما خوشم که مانده بر ان جایه پایه تو

یک شب به ساز کهنه من پنجه ای بزن

تا زهره در فلک بنوازد نوایه تو

کی رفته ای ز دل

که تمنا کنم تو را

کی بوده ای نهفته

که پیدا کنم تو را

دوستت دارم عزیز دل مهربونه نازنینم هر چند به قول شاعر غایب از نظری اما از دل هیچوقت نمی ری.

ای غایب از نظر به خدا می سپارمت.

ممول

نظرات 1 + ارسال نظر
splendid دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:03 ب.ظ http://www.splendid.blogsky.com

سلام٬وبلاگ قشنگی داری٬خوشحال میشم یه سر به من بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد