ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

وقت آن شد که به زنجیر تو دیوانه شوم
ای دو چشمت ، جاده های بی عبور
بی نگاهت لحظه ها یم ، سوت و کور
حسّ بودن ،در دو چشمت مانده است
چشم من ،این را ز چشمت، خوانده است
بعد تو تنها امیدم ، خستگی ست
حالت چشم تو و ،دلبستگی ست
ای غز لهایم به پایت ، ریخته
با غم و درد دلم ،آمیخته
در دو چشمم ،میل زیبا یی مکن
جان من ، قصد فریبا یی مکن
سالها ،دور از نگاهم زیستی
هرچه می گردم ،تو در من نیستی
مانده ام تنها ،غریب و بی پناه
انتظار عابری دارم ،ز راه
شاهد تنهایی خود نیستم
یک نفر از من بپرسد ،کیستم ؟
نظرات 2 + ارسال نظر
خدائی یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:12 ب.ظ http://khodaei.co.sr

سلام
پیغام شما را دیدم
مشکلی نیست

gh یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:00 ب.ظ

ایول باز قالب جدید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد