ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

برنامه رفتن و زندگی کردن دبی خدا رو شکر کنسل شده. صبح شنبه باید برم واسه یه کاری مصاحبه محمد جورش کرده واسم دعا کنید بشه.

حال و احوالم بد نیست خوب هم نیست همش خواب می بینم عروسی کرده و من خودم رو تو عروسیش میکشم شاید تا حالا ۳ یا ۴ بار این خواب رو دیده باشم. می دونم که جرئت همچین کاری رو دارم دیگه اب از سرم گذشته.

ممول

نظرات 1 + ارسال نظر
گنجشکک اشی مشی شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:47 ق.ظ http://ommidvar.blogfa.com/

دورود /

امیدوارم توی مصاحبه کاری موفق بشی ... همون سربلند منظورمه :دی

تو قصد کردی عروسی مردم رو عزا کنی ؟
اینکه آدم سه چهار دفعه توی عروسی یکی بخواد خودکشی کنه خدا وکیلی هراسناکه ..
خوب یارو رو بکش راحت ... بازم :دی ..

اما از شوخی گذشته .... خودکشی یا دیگر کشی جرات لازم نداره ... ترس زیاد میخواد ... که امیدوارم هیچکس تا این حد ضعیف نباشه هیچوقت ..

وقت خوش ./././././././././././.

اول که مرسی.
دوم عروسیش عزا بشه بهتره من خیلی خودخواهم.
سوم من اینقدر ضعیف هستم که همچین کاری رو بکنم.
چهارم نمی خوایی یه داستان از زندگیه من بنویسی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد