ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

نگاهت را از چشم من برندار

مرا از من مگیر

هوایه سرد اینجا را دوست ندارم

مرا عاشقانه در عاقوش بگیر که سخت تنهایم.

می گویم: دوستت ندارم

دلم اما بهانه اش را میگیرد

می گویم: بود و نبودت یکی ست

جایه خالیش اما احساس می شود ان لحظه که نیست

می گویم: دست از سرم بردار

دستانم وی لرزد اما وقتی مینشیند میان دستانش

و انوقت دیگر چیزی برای گفتن ندارم.

دوستت دارم ارام جان.

ممول

 

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:49 ق.ظ http://amir59.blogsky.com

سلام
از بلگت خوشم اومد باحاله
من زده به سرم یه بلاگ دیکه برا این کار راه بندازم نظرت چیه؟؟؟؟

واسه کدوم کار؟ تا ندونم نظری هم ندارم امیر اقا.

سعید آموزگار دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:15 ق.ظ http://d0or55so0r.blogsky.com

سلام ممول جان
دوباره اومدم
خوشم اومد . داری قدرتمند میشی
تبریک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد