ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

یاد تو هرجا که هستم با منه

داره عمر منو اتیش میزنه

ممول

نظرات 2 + ارسال نظر
توت کوچولو شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:47 ق.ظ http://darkscare.blogsky.com

سلام ممول جووووووون!دیگه نیومدی پیشم!

من هر روز آپم یه سر بزن وقتی بیکار شدی!

فرنوش شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:41 ب.ظ

بچه جون!‌ حیف تو نیست که اینجوری لحظاتت رو خراب میکنی. اتفاقی اومدم تو وبلاگت و بخشهایی ازش خوندم. ببین منم تجربه مشابه داشتم ولی تا زمانی که خودت نخوای نمی تونی فرموشش کنی. بهترین راه هم جایگزین کردن یه ادم جدید تو زندگیته. از من میشنوی گذشته ها رو بریز دور!!

سلام گلم
نمی تونم هیچکس رو به جاش قبول کنم. همش مقایسه میکنم و هم اون ادم جدید رو و هم خودم رو عذاب میدم. هیچ چیز بدی ازش یادم نمیاد هیچ چیزی که بتونه کمی بیتفاوتم کنه نسبت بهش. خودم هم خسته شدم نمیدونم چی کار کنم.
ممول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد